2016 m. vasario 24 d., trečiadienis

NEW IN (pavasaris)



Žinote, be ko neįmanomas pavasaris? Ne stilingų naujų batų ir saulės akinių. Aš jau spėjau pasirūpinti ir tuo, ir tuo. Labai seniai įsižiūrėjau Zara parduotuvėje šitos pavasarinius batelius, pagaliau jie mano. Negaliu atsidžiaugti, jie be galo patogūs ir gražūs, o kulnas, koks gražus ir stilingas kulnas. O kaip gi akiniai? Aš nusprendžiau kad reikia pasiduoti madai ir išsirinkau baltos spalvos Fendi akinius iš naujos pavasario kolekcijos. Labai drąsus pasirinkimas, tačiau prie mano naujų baltų kailinių kaip tik. Savaitgalį (jeigu oras bus geras) laukia fotosesija. Na o ANNY raudonos spalvos nagų lakas keliauja iš sezono į sezoną, nes raudoną spalvą mano mėgstamiausia.















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig