2016 m. vasario 16 d., antradienis

L'ERBOLARIO Periplo Purškiamas kvapusis vanduo


Labas rytas, mano brangieji, šiandien kaip niekada anksti aš jau prie blogo rašymo, pirmasis mano atsiliepimas apie L'erbolario kvepalus skirtus vyrams. Aš neseniai susimąsčiau, kaip dažnai vyrai perka kvepalus patys? Be mūsų patarimo ir dalyvavimo? Aš manau labai retai, ir tik tada, kai tai siurprizas mums, arba tiesiog nėra antros pusės. Mūsų šeimoje mes priimame sprendimą dėl kvepalų pasirinkimo kartu, aš vis vaikštau su mėginukais namuose, bandau įtikinti vyrą, kad man reikia dar vieno buteliuko kvepalų, o vyras renkasi parduotuvėje labai greitai, plius aš pasakau dar savo žodį.







Kvapusis vanduo vyrams. Šis kvapas perteikia Viduržemio jūros regiono gaiviausius ir įsimintiniausius aromatus.

Talpa: 100 ml.

Kaina: 33,95 EUR

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana

Įpakavimas:











Mano nuomonė:

Kaip jau supratote, L'erbolario Periplo mes įvertinome abu. Man labiausiai patinka tai, kad kiekviena linija turi beveik visus reikalingus produktus - dušo želę, muilą, priemones skutimuisi, veido priežiūros priemones ir kvepalus. Nereikia nieko ieškoti ir derinti kvapu, manau tai be galo svarbu. Pasirenkant parduotuvėje priemones, mes apsistojome ties Periplo linijos, labai vasariškas, ilališkas gaivus kvapas. Tai jūra, apelsinai, mediena ir alyvuoges. Kai aš sakiau, kvapas tinka labiau šiltam sezonui, būtent tada jūros kvapas jaučiasi stipriausiai. Nors tai ir kvapusis vanduo, kvapas išsilaiko apie geras 4 valandas. Juokas -juokais, bet aš pati kartais nuo karto pasipurškiu, man labai patinka tokie lengvi ir gaivūs vyriški kvepalai.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig