2016 m. vasario 13 d., šeštadienis

Makiažas su The Balm Meet Matte Nude Eyeshadow Palette


Pavasarį man labiau norisi gaivių ir šviesių makiažo variantų. Jeigu renginiai būna dienos metu, logiškai, kad juodos spalvos šešėliais nesidažysiu, nors ir kaip man patikrų juoda spalvą. Jau kelias dienas iš eilės naudoju tik The Balm Meet Matte Nude Eyeshadow Palette,  būtent todėl  mano makiažas atrodo labai pavasariškai ir gaiviai, o svarbiausiai, natūraliai, o dar svarbiau atrodau žymiai jauniau, negu esu.

Pradėjau nuo mano mėgstamos L'oreal kreminės pudros, dengiu veidą naudojat Etude House teptuką


Paakius maskuoju su MAC Pro LongWear maskavimo priemone


Užfiksuoju makiažą su Make up Store biria pudra


Antakiams naudoju Beautiful Brow antakių šešėlius



Akių makiažui naudoju Make Up Facotry šešėlių bazę


Ir  The Balm Meet Matte Nude Eyeshadow Palette (naudojamos spalvos Matt Mallow, Matt Singh ir Matt Johnson)



Blakstienų tušas L'oreal Red Carpet Black



Skaistalai,  bronzinė pudra kontūravimui ir higlighteris iš kitos The Balm paletės





Skaistalai - Hot Mama
Higlighteris - Mary Lou
Bronzinė pudra - Bahama Mama

Lūpų blizgesys Estee Lauder Vinil Rose


Rezultatas:





Apibendrinant noriu pasakyti, kad The Balm paletės sudaro mano makiažo pagrindą, smagu, kad tik dvi paletės, o tiek džiaugsmo.








,
SHARE:

6 komentarai

  1. Tokia atjaunėjus su tokiu švelniu makiažu, labai gražu :) Nors labiausiai akį traukia lūpų atspalvis, ne šešėliai :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vienas iš tobuliausių lūpų blizgių, vertas kiekvieno cento tik dėl savo spalvos ir tekstūros.

      Panaikinti
  2. Labai gražus makiažas :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig