2016 m. vasario 14 d., sekmadienis

H&M Studio S/S 16




Vakar popietę mes praleidome labai smagioje kompanijoje, H&M Studio pavasario-vasaros kolekcijos pristatyme, kuri pasieks mūsų parduotuves vasario 25 dieną. Aš jau seniai esu mačiusi nuotraukas, jau įrašiau kelis drabužius į pirkinių sąrašą, todėl man be galo įdomu buvo pažiūrėti į kolekciją vienai iš pirmųjų. Jau tikriausiai supratote, kad šitas švarkas man be galo patiko, taip pat patiko ilga paplūdimio suknelė, maudymukas (tamsiai mėlynas), dar baltos spalvos džinsai, baltai mėlynas švarkas, vienu žodžiu, pirkinių bus daug. Aš jau supirkau beveik visą žiemos Studio kolekciją, man labai patinka kokybė ir išskirtinis drabužių dizainas, todėl nekantriai laukiu kolekcijos parduotuvėje.




























Ačiū, H&M kompanijos atstovams už labai gerai praleistą laiką, man be galo patiko kolekcija, tikiuosi eilės iš ryto eilės užimti nereikės tam, kad nusipirkti suknelę ir patikisukį švarką, o taip pat labai patiko restorano Restoranas „Panama Food Garden“ šokoladinis desertas ir užkandžiai.























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig