2016 m. vasario 14 d., sekmadienis

Orange + Black


Renginiai - nuostabi proga susitikti su kitais blogeriais, o niekas taip gerai nesupranta kaip reikia fotografuoti drabužių derinukus, kaip mados blogeriai. Vakar man į pabalbą atskubėjo Absentta, todėl šiandien iš ryto net negalėjau išsirinkti kokias nuotraukas įkelti į blogą, visos buvo labai gražios, ačiū tau ;-)
Aš nusprendžiau, kad einant į H&M renginį, reikia ištraukti iš spintos kelis šios parduotuvės drabužius, aš dievinu H&M išsiuvinėtus sijonus, man jie gražiausi, na o megztinis buvo labai tinkamos spalvos, taip ir atsidūrė mano spintoje. Na ir keli drabužiai kurie tiesiog prilipo, nešioju- negaliu: rankinė ir batai. Tokia maža rankinė tinka bet kur ir bet kada, o svarbiausiai, rankos laisvos, gali gerti, valgyti ir fotografuoti.










Odinė Striukė - ZARA
Megztinis 
Sijonas
batai - Mio Mio
Rankinė - New Yorker
Apyrankė - Stradivarius
Laikrodis - Michael Kors

Nuotraukos by Absentta








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig