2016 m. kovo 21 d., pirmadienis

Essence Little Eyebrow Monsters 2016 Spring Collection


Net neįsivaizduojate kaip nekėsdavau savo antakių, man buvo labai sunku suprasti kaip teisingai perdaryti jų formą, praėjo metai kol aš susitvarkiau. Negaliu pasakyti, kad mano antakiai atrodo tobulai, tačiau jiems dar reikia laiko ir labai didelės priežiūros. Kada nors aš parodysiu kaip aš juos tvarkau, kaip apvedu raudonu pieštuku ir tikrinu formą, kaip apkerpu per ilgus plaukelius ir ištušuoju antakių pradžią. Šiandien mes su jumis pašnekėsime apie naują Essnce antakių priežiūros kolekciją, kurį pagal gamintoją (essence) bus parduodama ir Lietuvoje. Aš nieko garantuoti negaliu, bet logiškai mąstant, kolekcijos priemonės pakeis senuosius, todėl drąsiai galime laukti.




Eyebrow Treatment – New – €2.29 - antakių priežiūros priemonė, kuri skatina jų augimą naktį, sudėtyje vertingi aliejai. 

  • 01 no trick just treat



Little Eyebrow Monsters Tweezer – New – €1.99 - pincetas


  • 01 don’t touch the monsters!


Eyebrow & Highlighter Set – New – €3.29

Šita paletė labai primina Catrice šešėlius, man jie nepatiko, nes labai byra ir nėra pigmentuoti. Aš vis galvoju, kad šešėliai antakiams turi būti gerai pigmentuoti, minkšti ir spalvos turi būti ne tokios šiltos kaip šitos. Gali būti, kad tai tiesiog nuotraukos, realybėje viskas bus geriau, bet kol kas į norų sąrašą priemonė tikrai nekeliauja.

Spalvos:
  • 01 little miss natural
  • 02 little miss bold

Eyebrow Pen – New – €2.99 -antakių pieštukas. Kiek aš supratau iš nuotraukos, tai pieštukas -šešėliai,  blond spalva visai gerai atrodo, tačiau aš vis gi mėgstu pieštukus, tai leidžia nubrėžti tikslesnį kontūrą, tačiau naudoti pieštuką kartu su šešėliais labai geras sprendimas.


Spalvos:

  • 01 little miss natural
  • 02 little miss bold
  • 03 little miss dark

Eyebrow Mascara – New – €2.79 - blakstienų tušas - gelis. Aš turiu seną essence blakstienų gelio blond spalvos variantą, man labai patinka, todėl manau naujiena bus tikrai gera.


Spalvos:

  • 01 ernie knows best
  • 02 bert knows better

Eyebrow Lifter – New – €2.49 Mano mėgstama tokia pat priemonė iš Catrice, švelniai rožinės spalvos, padėda paryškinti antakių formą. Bet Catrice jau nebegaminamas, tačiau essence, tai dar pigiau ir matau net du tobulus atspalvius.


  • 01 lift’em up in white
  • 02 lift’em up in rosy

Eyebrow Fixing Gel – New – €2.49 - bespalvis gelis. Tinka tik toms, kieno antakių forma ir taip tobula, tai ne mano variantas, todėl aš tokių priemonių tiesiog negaliu naudoti.


  • 01 hold’em in place

Eyebrow Stencils – New – €1.79 Žinau, kad dauguma ieško išskirtinumo, tačiau pradžioje antakių trafaretai gali padėti. Kaina nėra labai didelė, todėl išbandyti galima. Nepatikėsite, tačiau aš su trafaretais tikrinu antakių ilgį.


  • 01 say yes to statement brows

Eyebrow Styler – New – €2.49 - šepetėlis. Aš noriu pasakyti tik tiek, kad tobulas rezultatas tai ne tik tobula antakių priemonė, bet ir tobulas šepetėlis. Ar esence tobulas? nežinau, bus matyt.


  • 01 monsters in style

Mano nuomonė:

Puikiai suvokiu, kad antakiai labai svarbi veido dalis, antakių pagalba galima koreguoti veido bruožus, sumažinti ir padidinti nosį. Aišku, reikia mokėti tai daryti, bet gerų priemonių apseiti neįmanoma. Šnekant apie geras antakių priemones iš karto pagalvoju apie Anastasia Beverly Hills, tačiau jų kaina kandžiojasi, todėl tenka ieškoti pigesnių variantų, kurių kokybė irgi gera. Aš naudoju essence blond spalvos antakių pieštuką ir blond spalvos gelį, esu tikrai patenkinta. Todėl naujos kolekcijos lauksiu nekantriai, būtinai nusipirksiu higlighterį šviesios spalvos, nes rožinis iš Catrice pas mane dar yra.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig