2016 m. kovo 7 d., pirmadienis

Savaitės anonsas, naujienos ir nauji pirkiniai



Labas rytas, mano brangieji, ir dar vienas pirmadienio rytas, kurį mes pradėdame nuo savaitės plano, naujų pirkinių ir naujienų, gautų testavimui, plius jau visų pajėgumu darau nuotraukas tam, kad būtų galima nors ką nors išbandyti. Tiesą sakant, naujienų šią savaitę nebuvo labai daug, tačiau jos visos buvo tiesiog wow, vien Lancome Juicy Shaker ką reiškia.



Tiesiog nekantrauju pagaliau padaryti visas PUPA pavasario kolekcijos nuotraukas ir ką nors išbandyti, o taip pat papasakoti apie rezultatą jums


Tikiu, kad priemones geriau veikia kartu, todėl darysime eksperementą, naudosime veido makiažui L'oreal True Match makiažo pagrindą, kompaktinę pudrą ir maskuoklį


Aš pastebėjote, kad mano darbingumas padidėjo? Jau kiekvieną savaitgalio dieną bloge galima rasti net po penkis naujus įrašus? Tai geriamo Dr. Ohhira kolageno deka. Apie savo rezultatą pasakosiu jau šią savaitę


Kaip ir žaėjau, bandysiu palyginti visas turimas Naked paletes, bandysime išsirinkti geriausią




Atėjo eilė papasakoti apie drėkinamasias Artistry Hydra-Vveido kaukes


Pabaigsiu šį įrašą ir eisiu lakuoti nagus nauju ANNY nagų laku 




Lush ir tobulos Velykų morkos


Mano ir jūsų mėgstamiausia rubrika Beauty Talk




Nereali Bellapierre lūpų dažų spalva Couture, tokios spalvos mano mėgstamiausios


Dar viena mano plaukų meilė - tiesinamasis Davines plaukų kremas


Šią savaitę planuoju išbandyti Purederm kojų kaukę


Noriu pasidalinti savo mintimis apie Oriflame veido prausiklį





Manęs negalima įleisti į parduotuvę, nes vis ką nors nusiperku. Patikėkite, išskyrus bazinių produktų, kartais nuo karto veido valiklio ir prausiklio, vatos diskų ir dantų pastos, man realiai nieko nereikia, tačiau norisi. Šį kartą nusipirkau Catrice lūpų blizgį dėl spalvos, labai jau patiko.


Ir galiausiai , pasakosiu apie Mossa dieninį veido kremą, kurį naudoju kartu su aliejumis (irgi iš Mossa)



Nauji pirkiniai:

Vakar Akropolyje nusipirkau kelioninį Gillette skustuvą, kuris tikrai pravers kelionėse


O štai mano prikiniai iš Drogas parduotuvės: L'oreal akių makiažo valiklis nepakeičiamas mano kosmetinėje, Catrice skaistalų kokybė pasakiška, todėl nusipirkau ryškiai rožinio atspalvio, o dar viena naujiena - Deborah kontūravimo paletė. Labai patiko priemonės tekstūra ir spalvos.


Naujienos:

Na ir naujienos, kurios šią savaitę buvo tiesiog wow.

Urban Decay kosmetika, apie tai ką gavau jau pasakjau bloge, bet džiaugiuosi dar iki šiol, nes esu labai didelė UD kosmetikos mylėtoja ir gerbėja



O štai mano naujasis džiaugsmo aromatas iš Lancome "La vie est belle", L'eau de toilette florale versija. Kaip seniai aš norėjau šių kvepalų, pagaliau, pagaliau aš juos turiu.


Dar viena naujiena iš Lancome - Juicy Shaker, jau greitai ir mūsų parduotuvėse


Louise Galvin plaukų priežiūros rinkinys pažeistiems plaukams iš www.dijora.lt


Ir pabaigai Victoria's Secret Sheer Love kūno purškiklis ir Givenchy kvepalų mini versija iš http://www.redstar.lt


Tokia planuojama mano savaitė, čia tikrai dar ne viskas, ne planuojame nudažyti plaukus su Davines plaukų dažais, šiandien einu į Private Label veido priežiūros vakarą o prieš tai darau šukuosena su GHD. Bandysiu tikrai viską suspėti ;-)

Gero pirmadienio,























SHARE:

2 komentarai

  1. Aliona, kokiam droge radai Deborah paletę? Aš penktadienį 5(!!!) drogus apėjau ir apvažiavau, ir visur buvo tuščia vieta lentynoje.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš nuspirkau paskutinę Akropolyje, bet Mandarine mačiau dar kelias, tai skubėk, nes jas šluoja tiesiog.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig