2016 m. kovo 19 d., šeštadienis

Urban Decay MATTE REVOLUTION LIPSTICK(spalva Bad blood)


Labai noriu pabaigti visus savo atsiliepimus apie UD kosmetiką, nes stendai vis tuštėja, kosmetikos priemonės išperkamos kosminiu greičiu, todėl jeigu planuojate ką nors nusipirkti, kviečiu paskubėti. O šiandien šnekėsime apie UD lūpų dažus, teisingai, mano spalva ryškiai raudona.



Lūpų dažai
Neapsiribok tradiciniais matiniais lūpų dažais, kurie sausai tepasi ir iš lūpų išsiurbia visą drėgmę. Urban Decay kreminė, nesausinanti Matte Revolution matinių lūpų dažų tekstūra nuostabiai jaučiama ant lūpų ir atrodo itin matiškai. O taip pat, ypatingai didelis pigmentų užtaisas leidžia išgauti ryškias spalvas vos vienu brūkštelėjimu. Devynios niekur nematytos spalvos nuo neutralių iki ryškių ar tamsių atspalvių. Matte Revolution matiniai lūpų dažai sukurti naudojant Urban Decay Pigment Infusion System™ pigmentų sistemą, kuri suteikia itin švelnią kreminę tekstūrą, didelę pigmentaciją ir tolygų spalvos pasiskirstymą. Urban Decay taip pat prisotino fomulę ilgu lūpas puoselėjančių ingredientų sąrašu, į kurį įeina avokado ir alyvuogių aliejai, sviestmedžių sviestas, vitaminai C ir E.

Talpa: 2,8 gr.

Kaina: 20 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt

Įpakavimas:




Spalva:



Rezultatas:



Mano nuomonė:


Aš esu raudonų lūpų dažų mylėtoja ir gerbėja, todėl labai apsidžiaugiau gavus UD matinį lūpų dažą testavimui. Aš jau esu turėjusi vieną lūpdažį, jis ryškiai rožinis ir visai ne matinis, tačiau jo kokybė man be galo patiko (taip, pirkau pati. Paskutiniu metu sulaukiu labai daug komentarų dėl to, kad labai fainai ir smagu aprašinėti testavimui gautus produktus, tačiau patikėkite manim, kiek aš dar kosmetikos priemonių nusiperku. Kas liečia UD, tai tą, ką gavau testavimui nesudaro nei 15% jau turimo kolekcijos). Grįžtame prie įpakavimo, jis labai gražus, tačiau mažiau praktiškas, vėl lieka pirštų antspaudai, kuriuos reikia valyti pastoviai. 
Bad Blood red spalva tamsiai raudona, intensyvi ir turi tamsų šaltą pagrindą. Negaliu pasakyti, kad tai visiškai matiniai lūpų dažai, yra ir spinesys, ir lūpos nesausos, tačiau reikalingas pieštukas, nes lūpų dažas vis bando pabėgti už lūpų kontūrą.











SHARE:

1 komentaras

  1. Na, Aliona, smagu gi, vienok, aprašinėti testavimui gautas priemones.. Tik gaila, kad komentatoriai retai kada susimąsto, kokį kelią reikia nueiti, kad tos testavimui skirtos priemonės ateitų pas būtent tą, o ne kitą tinklaraštininką :))

    Spalva TOBULA! Manau, kad medžiosiu :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig