2016 m. kovo 15 d., antradienis

YSL Mascara Vinyl Couture 2016 Edition


Sveiki, mano brangieji, šiandien buvau užimta visai kitokiais dalykais, todėl prie blogo prisėdau tik dabar, pradėsime nuo karštų YSL naujienų, be spalvoto blakstienų tušo šį pavasarį mes tikrai neapsieisime. tik vakar skaičiau Guerlain Beauty kosmetikos vadovo interviu, kur jis sako, kad blakstienų tušas turi būti juodas ir tik juodas, nes būtent juoda spalva išryškina ir padidina akis. Spalvotą tušą galima naudoti jeigu Helloween'as, Kalėdos ir jums mažiau nei 25 metai. Nusispjauti, aš labai noriu mėlynos spalvos šešėlių ir geltono blakstienų tušo. Žiūrime Promo nuotraukas.




YSL Mascara Vinyl Couture - blakstienų tušas








Spalvos:

  • Black
  • Shimmering Gold
  • Bright Purple
  • Bright Pink
  • Bright Dark Blue
  • Shimmering Silver Gray
  • Brown
  • Rich Green
  • Rich Plum










Mano nuomonė:

Kai aš prieš gerus tris metus žiūrėjau į Chanel vasaros kolekcijos Promo nuotraukas, aš nelabai įsivaizdavau kaip su ryškiai geltonu tušu bus galima pasidažyti realiame gyvenime. Per daug jau novatoriškai atrodė spalvos, po metų Dior pristatė ryškiai rožinį ir mėlyną blakstienų tušus, bet jie nesulaukė populiarumo. Žinote, kas patiko labiausiai? Makiažo pavyzdžiai naudojant naujų atspalvių tušus. Jeigu auksinis bus toks pirgmentuotas, nusipirksiu net negalvodama. Pas mane Kalėdos ateis anksčiau, vasaros pradžioje, nes YSL naujienos reikia laukti parduotuvėje nuo gegužės mėnesio. O kuris makiažo variantas patiko jums labiausiai? Man, asmeniškai, juodai-auksinis ir rožiniai - mėlynas. Tikrai ne kiekvienai dienai, bet kodėl gi ne?



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig