2016 m. kovo 14 d., pirmadienis

ARTISTRY HYDRA-V™ Drėkinamoji kaukė


Būna labai geros kosmetikos priemonės, kurios visiškai  nefotogeniškos. Aš bandžiau fotografuoti šias kaukes labai ilgai ir nuobodžiai, be rezultatų. Man svarbu papasakoti ne tik apie poveikį, tačiau ir parodyti kiekvieną produktą labai vaizdžiai, kad būtų toks įspūdis, juk Jūs laikote rankose šias kaukes. Drėkinimo veidui niekada nebūna per daug, todėl tokios kaukės tikrai ne naujoiena mano kosmetinėje, šaindiena apie kaukes ir poveikį šnekėsime plačiau.





Gamintojo aprašymas:


   Kiekvienoje HYDRA-V Drėkinamosios kaukės sudėtyje yra 30 g labai koncentruotos drėkinančios esencijos, kurią sudaro hialurono rūgštis* ir HYDRA-V liposomos su vandeniu iš Norvegijos fiordų.
·         Oda iš karto drėkinama, gerėja jūsų odos elastingumas.
·         Rezultatai yra jaučiami iš karto, išlieka ilgalaikis poveikis (drėkinimas iki 8 valandų).
·         Visos drėkinančios sudėtinės dalys yra tolygiai paskirstytos mikropluošto kaukėse.
·         Drėkinamasis poveikis išlieka ir nuėmus kaukę.
·         Tinka visų tipų odai.
*HIALURONO RŪGŠTIS
Dėl puikių drėkinančiųjų savybių, hialuro rūgštis yra dažnai vadinama „drėgmės magnetu“. Tai medžiaga, kuri natūraliai gaminasi žmogaus odoje ir gali išlaikyti 1 000 kartų už savo svorį didesnį vandens kiekį. Hialurono rūgštis padeda odai išlaikyti drėgmę ir pagerina odos elastingumą.

Talpa: 5 kaukės

Kaina: 36 EUR


Įpakavimas:








Mano nuomonė:

Drėkinimo, kaip ir gerų veido kaukių niekada nebūna per daug. Aš labai mėgstu vienkartines veido kaukes naudoti prieš renginius, ypač kaip veido oda pavargusi ir papilkėjusi. Ne, mano veido oda paskutiniu metu labai atsigavo, jau nebe sausa ir nešerpetoja, tačiau aš vis dar iš įpročiu naudoju drėkinamąsias kaukes, nes po tokių kaukių kreminė pudra dengiasi kur kas geriau, o veidas atrodo gaiviau. Įsivaizduojate, ant pavargusios ir išsausėjusios odos užtepti matinę, didelio maskavimo kreminę pudrą, užfiksuoti makiažą dar su biria pudra, patikėkite, atrodo nelabai, o po kaukės why not? Vaizdas gaunasi žymiai geresnis. Amway Artistry kaukės pagamintos Korėjoje, tačiau neapsigaukite dauguma tokio tipo kaukių pagaminta Korėjoje, tačiau kaukės skirtingos. Pačios pigiausios tikrai nevertos dėmesio, turėjau ir turiu labai daug, tai tas variantas, kai nėra ką užtepti ant veido, ai, tegul būna kaukė. Skystis varva, jos nepriglunda iki galo, o svarbiausiai kaukės nepritaikytos Europietiškam didesniam veidui, jos mažos. Iš labai geros kokybės kaukių galiu paminėti StarSkin, tačiau vienos kaina 10 EUR, Artistry nenusileidžia, bet jų kaina kiek mažesnė, 36 EUR už 5 vienetus. 
Kaip rašo gamintojas, kaukės labai gerai drėkina, ir tai tikrai tiesa. Efektas ant mano odos po kaukės išsilaiko visą darbo dieną. Kaukės, kaip ir visa Hydra-V kosmetikos linija turi labai malonų gaivų kvapą. Sudėtis nėra natūrali, to man ir nereikia, man reikia rezultato, o jis tikrai yra. Kaukės labai švelnaus pluošto, prisotintos gelio, kuris nevarva, maloniai priglunda prie veido, jaučiasi šaltukas. 
Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tikriausiai iš visos Hydra-V linijos šitos kaukės man patiko labiausiai.

PR sample
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig