2016 m. balandžio 7 d., ketvirtadienis

ANNY BIOTIN ENERGY CREAM Nagų priežiūros priemonė


Aš jau ruošiuosi Pelenės parodai, peržiūrėjau dalyvių sąrašą ir surašiau planą ką turiu padaryti. Noriu priminti, kad ir ANNY nagų lakus ir kitas nagų priežiūros priemones bus galima rasti parodoje. Būtent todėl noriu papasakoti apie ANNY nagų odelių kremą su biotinu, kuris labai gerai minkština, maitina ir prižiūri mano rankų odą ir nagus.



Nagų odelių kremas su biotinu ir aliejais. Maitina pažeistas ir sukietėjusias odeles. Patartina naudoti turintiems plonus ir minkštus nagus. Nagai tampa atsparesni. Sudėtyje esantys biotinas, migdolų ir avokado aliejai maitina, minkština sausą ar pažeistą odą, o glycerinas apsaugo odą nuo išsausėjimo.

Talpa: 15 ml.

Kaina: 15,50 EUR

Kur pirkti: Kristiana ir Kosmada

Įpakavimas:







Sudėtis:



Naudojimas:



Mano nuomonė:

Kodėl mano manikiūras atrodo taip tobulai? Nes mano nagų odelės prižiūrėta ir neišsausėjusi. Aš jau seniai nedarau klasikinio manikiūro, t.y. nieko nekerpu, tiesiog naudoju papildomus kremus  ir geros kokybės nagų priežiūros priemones. ANNY - geriausios mano kosmetinėje, aš turiu ir žaliosios arbatos sviestą, kuris skirtas labai sausiems nagų odelėms ir jų priežiūrai, o kremas su biotinu žymiai lengvesnis, putesių konsistencijos, maloniai kvepia ir gerai maitina, bei prižiūri rankų odą. Noriu pridurti, kad kremas susigeria labai greitai, naudoju jį vakarais, tepu tik odą aplink nagus, o naudojasi taupiai, todėl rekomenduoju nusipirkti. Susimatome rytoj Pelenėje prie ANNY nagų priežiūros stendo, aš bandysiu ten išsirinkti dar kelis naujus nagų lako atspalvius.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig