2016 m. balandžio 4 d., pirmadienis

Chanel Dans La Lumiere de L’Ete Summer 2016 Collection


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pagaliau jau važiuosiu namo. Labai pavargau, sunku ir dalyvauti pristatymuose, ir rašyti blogą ir dar bandyti kur nors nueiti ir apžiūrėti parduotuves. Peržiūrėjus telefoną ilgai galvojau, ką jums tokio parašyti ir pamačiau naujos vasaros Chanel kolekcijos nuotraukas. Aš tikrai esu chaki spalvos gerbėja, todėl tokio praleisti tikrai negalėjau. Žiūrime nuotraukas ir rašome norų sąrašus.







Les Beiges Healthy Glow Multi Colour – Limited Edition - kontūravimo pudra



  • No.1 Duo Contour and Blush – light beige, dark pink and brown
  • No.2 Duo Contour and Blush – golden sand, coral, terracotta


Chanel Les 4 Ombres – Limited Edition - akių šešėliai

  • Creation Empreinte Du Desert – bronze, golden sand, green, khaki, brown

Chanel Stylo Yeux Waterproof – Limited Edition - akių pieštukas

  • 817 Oasis – emerald green
  • 827 Sable – pinkish-coral

Le Volume de Chanel Waterproof Mascara – Limited Edition - blakstienų tušas, atsparus vandeniui

  • 27 Mirage

Levres Scintillantes Gloss Aqua - lūpų blizgesiai

  • 602 Tanami
  • 604 Sirocco
  • 606 Rouge Desert
  • 608 Dzhari
  • 610 Sahara
  • 612 Adenium

Le Vernis - nagų lakai

  • 524 Turban – pinkish red
  • 526 Cavaliere – red blinking (Limited Edition)
  • 532 Canotier – gold metallic
  • 534 Espadrille – coral
  • 536 Emeraude – shimmering emeral


Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau, chakis spalva man labai patinka, todėl labiausiai patiko Emeraude nagų lakas, Espardrille labai jau panašus į Holliday, man atrodo ne viena Chanel vasara neapsieina be oranžinės spalvos nagų lako, tai jau tapo gera tradicija. Les Beige pudros padarė labai didelį žingsnį į priekį, nes tai jau ne paprastos pudros kai anksčiau, o limituoto leidimo kontūravimo ir skaistalų paletės. Būtinai išbandysiu parduotuvėje. Man labai patinka modelio auksinės spalvos makiažas, tik klausimas, ar tai šešėliai ar akių pieštukas.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig