2016 m. balandžio 21 d., ketvirtadienis

Lush Honey Bee vonios bomba


Kai peršalai, reikia gerų emocijų, skanios medaus arbatos, gero serialo ir miego. Vakar aš nusprendžiau prie šito sąrašo pridėti Lush vonios bombą Honey Bee. Seniai mes jau bombų nefilmavome, plius gamintojas teigia, kad bombos sudėtyje medaus ekstraktas, sustiprinsime arbatos su medumi poveikį, plius tokios bombos gerai puoselėja mano kūno odą.




Kur pirkti: PC Panorama, parduotuvė Lush




Mano nuomonė:

Aš sau sąlyginiai padalinau Lush vonios bombas į dvi kategorijas: gražios ir naudingos. Prie gražių kategorijos visos spalvos, kur galima žiūrėti neatitraukius akių, o prie naudingų - tos, kur vaizdo beveik nėra, bet po naudojimo oda labai švelni ir pamaitinta. Iš nuotraukų tikriausiai supratote, kad Honey Bee bomba iš naudingų serijos. Sudėtyje ne tik Maroko Rhassoul purvas, bet ir saldžiųjų apelsinų aliejus, medus, alijošiaus gelis ir ekstraktas. Aš nesu stipraus medaus kvapo mylėtoja ir gerbėja, tačiau Honey bee medumi ir nekvepia. Labai saldus irisų ir vos vos citrusų kvapas. Bomba nudažo vandenį geltonai, jaučiasi, kad sudėtyje labai daug vertingų aliejų, nes po vonios kūno oda labai švelni ir pamaitinta. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tik išsirinkite parduotuvėje tai, kas patinka būtent jums.

Na o pilną video galima rasti mano Instagram puslapyje:








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig