2016 m. balandžio 15 d., penktadienis

NYX higlighter and contour pro palette


Šiandien aš 'mieganti gražuolė', tik dabar suvokiu, kaip pavargau, bet šiandien penktadienis, o rytoj bus galima ką nors nuveikti kartu su vyru. Man nesinori pabaigti suplanuotas temas, noriu ką nors naujo. Nusprendžiau pagaliau atidaryti ir padaryti mano NYX kontūravimo paletės nuotraukas.









Mano nuomonė:

Be kontūravimo, nėra gyvenimo. Būtent taip galvoju aš, nes būtent naudojant šviesios ir tamsios pudros atspalvius galima pakeisti arba patobulinti veido bruožus. Kaip aš pastoviai sakau, skruostus galima nupiešti, tik reikia žinoti kokias priemones naudoti ir kur piešti. Mano dažniausiai naudojama paletė Make Up revolution, kai kurios spalvos jau ant pabaigos, todėl pamačius NYX paletę ir išbandžius pigmentaciją,  nusprendžiau nusipirkti. Pelenėje, pirmą dieną, kai prie NYX stendo dar nebuvo žmonių, buvo galima drąsiai išbandyti visas priemones, pasirinkimas buvo maksimalus, dienos pabaigoje aš jau kontūravimui skirtų palečių nemačiau. Kaina su nuolaida buvo apie 16 EUR, sakyčiau tikrai normaliai, nors už savo Make up Revolution mokėjau vos 13.
Pradėsiu nuo to, kad paletė labai didelė, viena iš didžiausių mano kosmetinėje. Viso aštuonios spalvos, kuturios skirtos kontūravimui - gali būti tikrai mažiau, nes perėjimus galima gauti sumaišius spalvas tarpusavyje. Pagal mane,  tamsiausio oranžiniai -rudo galėtų ir nebūti. Paletės viršuje šviesios spalvos - baltos ir šampano spalvos higlighteris, baltos ir ryškiai geltonos spalvos pudros. Pudrų pigmentacija tikrai labai gera, tačiau aš labai mėgstu švelniai rožinės spalvos higlighterius, jie atrodo ant veido natūraliau, suteikia daugiau gaivumo. Šampano spalvos gerai, bet rožinis būtų dar geriau. Aš pabandysiu panaudoti paletę kelias savaites, tada parašysiu galutinį sprendimą, ar verta, nes kur pirkti tikrai pasakyti negaliu, www.ebay.com šių palečių kainos tikrai žvėriškos.









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig