2016 m. balandžio 26 d., antradienis

Pabaigtukai 2016.04


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsiu nuo pasibaigusių kosmetikos priemonių. Mano vonioje stovi be galo ir krašto įpusėjusių buteliukų: šampūnų, dušo gelių, kremų ir t.t. Praeitą mėnesį aš stengiausi juos pabaigti, būtent todėl priemonių gavosi kiek daugiau, nei įprastai.



Lush Happy Hippy dušo gelis, nieko ypatingo, tačiau tobulas ananasų kvapas. Man labiau patinka Flying Fox arba Comforter, tačiau būtent HH pasibaigė greičiausiai. Stebuklas kažkoks, reikia paklausti vyro, tikriausiai jis prisidėjo.

L'oreal nagų lako pagrindas prailgina manikiūro gyvavimo laiką, labai patinka, naudoju jau antrą buteliuką, minusas - pasibaigia labai jau greitai.

O'right auksinių rožių aliejus turi fantastišką rožių kvapą, sudėtis nėra natūrali, tačiau gerai švelnina mano sausus plaukus. Turiu dar purpurinių rožių aliejaus buteliuką, dabar naudoju būtent jį.

Maries Moller plaukų šampūnas apimčiai, labai didelės apimties aš nepastebėjau, bet šampūnas man patiko. Vienintelis minusas - kaina.

Pasibaigė Korres Santorini Vine mėgstamiausio dušo gelio paskutinis buteliukas, tai ženklas, kad laikas atostogauti.

Dove Summer Glow kūno balzamo įpakavimas tragiškas, labai džiaugiuosi, kad jie atnaujino buteliukų dizainą, o priemonei jokių priekaištų aš neturiu, labai patinka. Nusiprikau dar vieną buteliuką.



Davines plaukų priežiūros priemonės tobulos, svarbiausiai rasti tas, kurios tiktų jūsų plaukams, mano topas - Love plaukų šampūnas ir Oi balzamas.

Batiste sausas plaukų šampūnas blondinėms, naudoju pastoviai, nes jis kiek padažo mano plaukų šaknys. Galiu pasakyti, mano plaukai jau nebeištveria šviesios spalvos, todėl tenka atauginti ir kol kas nedažyti, šitas šampūnas išsigelbėjimas.

Visi puikiai žinote, kad aš 'už' vyriškus dezodorantus, tačiau su malonumu išnaudojau Ziaja Soft, deja Lietuvoje jo nusipirkti neįmanoma, aš pirkau Lenkijoje.



Planeta Organica kūno šveitikliai turi nuostabūs kvapus, o kaina nėra aukšta, todėl jie pastoviai gyvena mano vonioje.

Eveline serumas nuo celiulito, tikriausiai jau išbandžiau visus įmanomus variantus, tačiau didelio skirtumo tarp jų nėra. Reikia sveikai maitintis ir kartais nuo karto suplanuoti apsilankymą sporto salėje, tada profilaktiškai galima ir kremą nuo celiulito užtepti.

Natura Siberica kreminis kūno šveitiklis  -nepatiko kvapas, tačiau tekstūra ir poveikis visai nieko.

Agafjos receptai vonios putos - labai natūralus ir švelnus kvapas, išnaudojau su dideliu malonumu, nors mėgstamiausios Planeta Organica druskos voniai ir putos, tik Lietuvoje jau seniai nemačiau šių priemonių parduotuvėje.




Kaip ir kiekvieną mėnesį išnaudojome kelis įpakavimus Korėjietiškų dantų pastų. Korėjietiški dantų šepetėliai dar neatkeliavo (kažkaip pailgėjo siuntimų gavimo laikas), todėl teko nusipirkti Lietuvoje Šveicariškus Trisa.  Nėra jie blogi, bet Korėjietiški švelnesni.


Nelabai aš tikiu dantų balinimu namuose, Global White irgi rezultatų nedavė.
ISANA mano mėgstamas nagų lako valiklis, ir nors kaina tikrai nemaža, pastoviai perku tik šį variantą.
Apivita veido kremo ir serumo mėginukai, nepatiko mano odai, per riebūs.
GlamGlow aliejinis veido prausiklis tobulas, tiesiog tobulas. Jeigu klasikinis per stiprus, šitas tikrai tinka kiekvienai dienai.
Planeta Organica serumas nuo celiulito, nepatinka, lipnus, jokio efekto.
L'erbolario kreminis dezodorantas, tobulas, tikrai nusipirksiu pilną įpakavimą, tik reikia pasispręsti su kvapu.


Mano širdis verkia, pasibaigė tobulas auksinis Juvena veido kremas, jis tikrai vertas savo pinigų ir taip patiko mano veido odai.

Širdis verkia dar labiau, nes pasibaigė ir Zepter veido kremas. Labai lengvos ir švelnios konsistencijos kremas, gerai drėkino, bet neriebino, kažkiek suteikdavo stangrumo.

L'erbolario veido šveitiklis nepatiko, jis tikrai neįprastas, tačiau tikrai ne mano produktas.

Elais veido kremo mėginukai, pirkau dar prieš metus, taip ir nepabaigiau, todėl nusprendžiau atsisveikinti.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig