2016 m. balandžio 4 d., pirmadienis

Savaitės anonsai ir nauji pirkniai





Labas vakaras, mano brangieji, pagaliau aš namuose, labai nusimušiau nuo ritmo ir apleidau blogą, tačiau šią savaitę bandysiu spėti kaip įmanoma daugiau. Visos nuotraukos jau seniai padarytos, tačiau aš neturėjau laiko parašyti teksto, todėl nuo rytojaus pradėsiu dirbti įprastu tempu. Šiandien savaitės anonse pasidalinsiu savo planais ir naujienomis, kurias gavau šią savaitę.







Labai noriu pakomentuoti pasibaigusias kosmetikos priemones, jų nėra labai daug, tačiau kai kurių labai gaila, būtinai kartosiu ir ne vieną kartą.


Aptarsime dar vieną Sigma akių šepetėlį, palyginsiu jį su Inglot, pamatysite kokios skirtingos formos.


Aš labai mėgstu Planeta Organica kūno priežiūros priemones, tačiau šitas serumas nuo celiulito tikras nesusipratimas.


Išsirinksime geriausią PUPA blakstienų tušą ir palyginsime rezultatą ant akių (ant blakstienų)


Apžiūrėsime Bioderma kosmetikos stendą ir susipažinsime su naujienomis


Aplankysime Gallerija Riga prekybos centre pačiame Rygos Senamiestyje


Šeštadienį Maybelline per Riga Fashion week pristatė naujienas ir makiažo tendencijas


Savaime suprantama apie Fashion Riga irgi šnekėsime, ir šnekėsime nemažai.


Labai noriu pabaigti Oriflame veido priežiūros temą, šį kartą pasakosiu apie Ecollagen veido kremą ir serumą






Ketvirtadienį pažadu Beauty Tak rubriką



Penktadienį apsilankysime Pelenė parodoje, kartu apžiūrėsime visus stendus ir pašnekėsime su gamintojais.


Naujienos:


Praeitą pirmadienį gavau BeYu naujienas, apie Lip Colour Matt jau net spėjau papasakoti bloge, taip jis man patiko.


You&Oil smulkmenos po vakarėlio, smagu bus išbandyti ir ką nors išsirinkti.


Labai patiko Dougas dovanos po Urban Decay vakarėlio, labiausiai apsidžiaugė vyras pamatęs kvepalų mėginuką sau.


L'oreal antakių rinkinukas, labai noriu išbandyti, bet pradžioje nuotraukos


Mossa naujiena brandžiai odai, aš jau išbandžiau ir galiu pasakyti, nerealiai patiko.


Kaip niekada apsidžiaugiau gavus Biotherm naujienas, nes kūno kremą užmiršau namuose


Kiehl's kosmetikos priemonės negali nedžiuginti, mano kosmetinę papildė tonizuojantis losjonas ir drėkinamasis veido kremas


Ir pagaliau Maybelline naujienos, kurios atrodo tobulai, labiausiai patiko naujas Chaotic blakstienų tušas, o koks kontūravimo pieštukas, tiesiog wow naujiena.


Pagaliau atkeliavo www.topbeauty.lt siuntinukas, nekantrauju išbandyti Bellapierre mineralinį rinkinuką ir matinį Sleek lūpų blizgį



Apie Bourjois girdžiu labai daug atsiliepimų, pamačius Rygoje šį BB kremą su nuolaida negalėjau nenusipirkti, pirmas įspūdis labai geras, pakankamai gerai maskuoja ir labai patogi pakuotė.



O šiandien manęs namuose jau laukė labai didelė Avon kosmetikos priemonių dėžė, aš tik padariau nuotrauką, viską apžiūrėsiu jau rytoj.

Tokie mano savaitės planai, susimatysime Pelenės parodoje,


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig