2016 m. balandžio 25 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mano brangieji, jaučiuosi jau žymiai geriau, ne, dar visiškai nepasveikau, tačiau galiu nors kažkiek planuoti savo laiką ir įrašus. Pasistengsiu pabaigti visus nepabaigtus, labai atsiprašau gamintojų ir skaitytojų, kad taip gavosi, tačiau turiu pateisinamąją priežastį. Šiai savaitei suplanavau irgi nemažai, kol kas į renginius neeisiu, reikia pasveikti iki galo, todėl manai džiuginsiu Jus savo rytiniais ir vakariniai įrašais bloge.





Susikaupė labai daug praeitos savaitės nuotraukų, nors ant nagų jau kitokia spalva, papasakoti apie Oriflame nagų laką labai noriu.


L'oreal naujienos tiesiog tobulos, aišku labiausiai dėmesį traukia Cushion kreminė pudra, juolab ji pagaminta Korėjoje




MAC  naujiena Versicolour satin, kitaip tariant pigmentas. Aš dar neapsisprendžiau, ar tai gerai, ar blogai, kad įsigeria į lūpas iš išsilaiko labai ilgai, tačiau blizgesys be pieštuko gali labai lengvai paplaukti už lūpų kontūrą.



Mėnesio pabaiga, todėl pats laikas šnekėti apie pabaigtukus ir mėgstamiausias kosmetikos priemones:



Išbandžiau ir man labai patiko Vita Livberata mineralinė pudra su savaimio įdegio efektu.



Vyras išbandė  Waterclouds plaukų šampūną ir pasiruošęs pasidalinti savo nuomone





Ketvirtadienio Beauty Talk rubrika



Aš net neįsivaizduoju, kaip galėjau gyventi be šių gražuolių. Realiai, aš Beauty Blender naudoju tik paakių zonai, o čia net dviguba nauda - vienas BB kreminei pudrai, o kitas - fiksuojančiai



Aš jau pasakojau apie Make Up Store skystą higlighterį, šį kartą jūsų dėmesiui kreminis:






Naujienos:

Manęs labai dažnai klausia, kam aš dar perku kosmetiką? Nes norisi, nes kitaip negaliu.

Atkeliavo dar vienas mano šepetėlių rinkinukas iš Jessup


www.vinted.lt pavyko nusipirkti kelis MAC lūpų dažus už labai gerą kainą. Prieš pernakt iš puslapio rekomenduoju įsitikinti, ar lūpų dažai yra originalūs.




Po AVON pristatymo mano kolekciją papildė dar keli nagų lakai:


Ir pabaigai tobulos Skincode veido priežiūros priemonės:





PS. lakuoju nagus ryškiai salotinės spalvos nagų laku, atsisuku ir žiūriu pro langą, ką galvojat, sninga. Pavasari, ateik greičiau....



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig