2016 m. gegužės 2 d., pirmadienis

Biotherm BIOTHERM AQUA-GELÉE ULTRA FRESH BODY REPLENISHER (Gaivinantis kūno gelis)


Į vietą labai riebios ir turtingos sudėties kremams pavasarį ateina lengvesnės tekstūros geliai. Ne, kūno odos drėkinimas išlieka pagrindiniu kremo uždaviniu, tačiau norisi šaldomojo poveikio ir lengvesnių tekstūrų. Labai apsidžiaugiau prieš mėnesį gavus naują Biotherm kūno kremą Aqua-gelee testavimui. 


Gamintojo aprašymas:




Aqua-Gelée Ultra Fresh Body Replenisher
Gaivinantis kūno gelis
Itin šviežias kūno gelis. Akimirksniu susigeria. Tepkite kūną kasdien. Netepkite ant veido.
Tinka jautriai odai.

Talpa: 200ml
Kur pirkti: Douglas ir Kristiana

Įpakavimas:






Konsistencija:








Mano nuomonė:

Šį kremą aš dar gavau Rygoje, tačiau rašau atsiliepimą tik dabar, kai kremas jau yra prekyboje (Douglas parduotuvėje). Kremo tekstūra labai lengva, gelinė, kvapas malonus, lengvas, gaivus ir neerzina. Nors kremas ir lengvas lyg vanduo, puikiai drėkina ir puoselėja kūno odą. Susigeria akimirksniu, nedirgina odos net po depiliacijos procedūrų, todėl galima teigti, kad kremas puikiai tiks net labai jautriai kūno odai.  Drėkinimo efekto man užtenka visai dienai, todėl tai tikrai bus mano 'must have' vasarai. Kremas labai maloniai šaldo (vos vos), atgaivina ir prižiūri mano odą. Rekomenduoju išbandyti, nes tai tobula Biothem naujiena. Tačiau minusas vis gi yra, man labiau patinka kito tipo įpakavimai (tubelėse), nes nelabai higieniška teplioti kremą rankomis. O toliau vien pliusai, labai rekomenduoju. Tai pirmoji mano Biotherm kūno priežiūros priemonė, galvoju apie saulės liniją, tikriausiai susigundysiu ką nors nusipirkti ir išbandyti.

PR sample





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig