2016 m. gegužės 23 d., pirmadienis

Catrice nagų lakas, spalva 114 The Sky so Fly


Šnekant apie Catrice naujienas, neįmanoma nepaminėti nagų lakų, kiek aš supratau, atsirado net keli nauji atspalviai, šienas iš naujų šiandien ant mano nagų, tai labai ryškios ir vasariškos mėlynos spalvos, kreminės konsisiencijos  114 The Sky so Fly nagų lakas. 







Įpakavimas:





Rezultatas:



Mano nuomonė:

Aš nesu labai didelė Catrice nagų lako gerbėja ir mylėtoja, man vis atrodo, kad geriau sumokėti brangiau, tačiau nusipirkti geresnės kokybės nagų laką, plius visos Catrice nagų priežiūros priemonės man nepatinka. Man atrodo Catrice nagų lako pagrindai ir viršutiniai sluoksniai pagaminti tam, kad lakuoti nagus būtų sunkiau, o manikiūras atrodytų blogiau, bet čia tik mano nuomonė. Spalva 114 The Sky so Fly man ge galo patiko, tik už spalvą aš duodu lakui 10balų, kreminė mėlyna spalva be shimerio ir blizgučių. Lako konsistencija kreminė, pakankamai tiršta, užtenka dviejų lako sluoksnių tam, kad manikiūras atrodytų tobulai. Tačiau viršutinis sluoksnis visgi būtinas, nes be jo galiukai nusitrina labai greitai. Šepetėlis patogus, plokščias, labai didelio skirtumo tarp seno varianto aš nepastebėjau. Lakas ant nagų išdžiuvo gana greitai, o manikiūras išsilaikė apie 3 dienas. Manau u= toki kainą labai geras rezultatas.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig