2016 m. gegužės 19 d., ketvirtadienis

L'oreal LA PALETTE GLAM



Labas rytas, mano brangieji, šiandien aš turiu be galo daug reikalų, keli susitikimai, vienas pristatymas, ir vakarėlis, todėl prie blogo prisėdau iš pat ryto. Noriu pasakyti iš karto, Beauty Talk rubrika planuojama vėlai vakare, o dabar pašnekėsime apie L'oreal naują šešėlių paletę.





Gamintojo aprašymas:





Akių šešėlių paletė
Sukurkite daugybę skirtingų liepsnojančių ir kerinčių vasaros įvaizdžių vos su viena akių šešėlių palete!
Dešimt kerinčių, tobulai tarpusavyje derančių vasariškų akių šešėlių atspalvių išskirtinio dizaino paletėje padės atskleisti jūsų akių grožį. Mėgaukitės didelės koncentracijos spalvų pigmentų suteikiama galia. Ši vasara bus kaip niekad kerinti!
Naudojimas
Galite tepti tiksliai ir lengvai. Dvipusis šepetėlis su kempinėle padeda paprastai ir patogiai užtepti akių šešėlius.
Rezultatas
Sodri spalva ir švelni tekstūra užtikrina profesionalų dailių vasariškų atspalvių akių makiažo rezultatą.
Kaina: 19,99 EUR

Įpakavimas:








Spalvos:





Mano nuomonė:

Manau nėra jokios paslapties, kad man L'oreal patinka žymiai labiau nei Maybelline. Taip, šių brendų liginti negalima, tačiau yra kaip yra. L'oreal kosmetika labiau tinka mano veidui, įpakavimai prabangesni, kokybė ženkliai geresnė, plius daugiau naujienų. Šį pavasarį L'oreal pristato daug naujų kosmetikos priemonių, viena iš jų, šešėlių paletė. Mano stalčiuje guli Nide L'oreal šešėlių paletė, aš ją naudoju gana dažnai, nes spalvos tikrai pigmentuotos ir gražios. Šnekant apie naują paletę, noriu pasakyti, spalvos dar gražesnės, vien auksinė ir sidabrinė ko vertos, tačiau pirmos 3 spalvos mažai pigmentuotos ir vos matosi net su šešėlių pagrindu. Tamsios spalvos gražios, pigmentuotos, tačiau byra. Aš jau dariau makiažą su tamsiais atspalviai (mėlynu ir juodu), man labai patiko tiek pigmentacija, tiek sklaidymo galimybės, tiek makiažo išsilaikymas. Aš pasistengsiu kaip įmanoma greičiau padaryti makiažo nuotraukas, o kol kas tiek.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad įpakavimas liko toks pat gražus, juodas ir traukiantis akį, šepetėlis liko toks pat blogas, jeigu svajojate apie tobulus makiažus, rekomenduoju nusipirkti geresnės kokybės šepetėlius, o pati šešėlių kokybė priklauso nuo atspalvių, šviesios spalvos mažiau pigmentuotos, tamsios geros ir ryškios.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig