2016 m. gegužės 20 d., penktadienis

Makiažas Magnum renginiui (Išlaisvink Žvėrį)


Vakar padariau makiažo nuotraukas ir negaliu patikėti, kad mano plaukai taip gražiai ir sveikai atrodo. Taip, taip, mano sausi, nutriušę pereoksidiniai balti plaukai įgavo normalų atspalvį ir atrodo tobulai, plius kiek paaugo. Ačiū labai Well Professional už tobulą plaukų dažymą, o šiandien šnekėsime apie proginį makiažą. Kiek žmonių, tiek nuomonių, koks turėtų būti proginis makiažo variantas, aš nenustoju kartoti, kad tik sveika oda atrodo gražiai, ją reikia puoselėti ir teisingai prižiūrėti. Plius  mano favoritai - tamsios spalvos akių šešėliai, juodas pieštukas ir nude matiniai lūpų dažai.



Vasarą renginiams aš naudoju tik mineralinę kosmetiką, vakar naudojau BellaPierre mineralinę pudrą ir makiažo pagrindą, plius savo Sigma kabuki šepetėlį, taip man patogiau lygiai paskirstyti pudrą


Atlikau labai lengvą kontūravimą ir pašviesinau paakius su Bellapierre kontūravimo palete. Jeigu jau naudoju mineralinę kosmetiką, tai stengiuosi panaudoti kaip įmanoma daugiau odai 'draugiškų'priemonių.


Be The Balm paletės neįmanomas ne vienas makiažas, naudojame Instant skaistalus


Šviesiname skruotų zoną su Make up Factory perlais (rutuline pudra)




Akių makiažą pradedame nuo akių šešėlių pagrindo, mano pasirinkimas Make up Factory


Šį kartą darome makiažą naudojant PUPA Art šešėlių paletę, kaip jau supratote mano pasirinkimas - matinė juoda, nude spalva šešėlių skaidymui ir sidabrinė kaip akcentas.


Paryškiname blakstienų augimo linija su juodos spalvos Make up Factory juodos spalvos pieštuką

Antakiams naudoju mano mėgstamą NYX antakių želę


Blakstienų tušas iš essence, atrodo  tikrai neįspūdingai, tačiau rezultatas ant akių wow


Lūpoms aš pasirinkau matinius Sleek lūpų dažus, spalva birthday suit, man atrodo spalva atrodo tobulai


Rezultatas:



















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig