2016 m. gegužės 17 d., antradienis

Redken Blonde Idol šampūnas be sulfatų


Kiek gali būti vonioje plaukų šampūnų? Mano draugai ir pažįstami sako, kad mano vonioje galima praleisti minimum kelias valandas tik apžiūrint skirtingus plaukų ir kūno priežiūros priemonių buteliukus. Mano plaukai perėjo visus įmanomus etapus, tikriausiai tik plesikanų nebuvo. Nuo labai sausų ir pažeistų po plaukų dažymo ir balinimo, iki riebių šaknų ir sausų galiukų be plaukų dažymo (dabar suprantu, tokius plaukus be galo sunku prižiūrėti ir atitaikyti tinkamą kaukę ir šampūną). Tačiau kaip be būtų, mano plaukai vis dar šviesūs. Galbūt jau ne tokie pereoksidiniai balti, tačiau dabartinė spalva man labai patinka, jie atrodo natūraliai, o priežiūrai nereikia išskirtinių priemonių. Redken Blonde Idol šampūnas be sulfatų man labai patiko, šiandien bandysiu papasakoti kodėl.




Gamintojo aprašymas:



Redken Blonde Idol šampūnas - tai švelni, pH subalansuota, besulfatė priemonė šviesiaplaukėms, tinkama naudoti kasdien. Švelniai išplauna ir drėkina šviesius plaukus. Išskirtinė Redken Blonde Idol šampūne esanti Kera-Bright sistema su žibuoklių lapų ekstraktu bei pieno rūgštimi padeda stiprinti natūraliai šviesius ir šviesintus plaukus - jie tampa blizgūs, minkšti ir nepriekaištingi.
Naudojimas. Švelniai įtrinkite Redken Blonde Idol šampūną į drėgnus plaukus ir pamasažuokite. Kruopščiai nuskalaukite vandeniu. Tinka kasdieniam naudojimui.
Talpa: 300 ml.
Kaina: 16,80 EUR
Įpakavimas:




Konsistencija:


Mano nuomonė:
Redken, profesionali plaukų priežiūros linija, šampūnų, balzamų ir kaukių pasirinkimas labai didelis, tačiau visos blondinės renkasi dažniausiai Blond Idol. Tikriausiai savo įtaką daro reklama ir geri atsiliepimai. Aš irgi pasidaviau reklamai, na ir kaip nepasiduoti, juk geriausi modeliai ir blogeriai rekomenduoja. Tačiau mano plaukams tiko idealiai, tai didelis pliusas. Iš visos gausios Blond Idol linijos aš naudoju tik plaukų šampūną ir Blond Idol BBB purškiklį, negaliu patikėti, kad to pilnai užtenka. Dabar mano plaukai nėra tragiškai pažeisti ir sausi, savo plaukų būklę įvertinčiau taip, sausi plaukų galiukai, nuo šaknų plaukai žymiai sveiskesni ir stipresni. Šnekant apie įpavaimą noriu pasakyti, kad jis standartinis, naudoti patogu. Šampūno konsistencija pakankamai tiršta ir koncentruota, užtenka vos mažo lašo tam, kad gautųsi standžios putos, aš jau pripratau prie Davines, kur šampūną reikia pilti ir pilti, atprasti buvo labai sunku.  Kvapas malonus, profesionalių plaukų priežiūros priemonių, neerzina ir po naudojimo aš jo jau nejaučiu. Šmapūnas labai švelniai plauna plaukus, suteikia plaukams švelnumo ir blizgesio. Po naudojimo plaukai minkšti ir slydūs, būtent todėl aš nusprendžiau neapsunkinti plaukų ir papildomai naudoju kaukę tik vieną kartą per savaitę, man pilnai užtenka Redken BBB purškiklio.
PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig