2016 m. gegužės 31 d., antradienis

Vitaminų kokteilis veidui su MOSSA


Kaip aš jau pasakojau vakar, mano mama labai vertina Mossa kosmetikos priemones, net nežinau kodėl. Tikriausiai dėl to, kad tokio amžiaus žmonės (kaip mano mama) dar prisimina Dzintars kosmetiką, kuri pasak jų buvo tobula ir sunkiai pasiekiama (čia mums dabar atrodo, kad kvepalai Intriga už kelis Eurus nieko gero). Aš po testavimo nunešiau mamai kelis veido kremus pabandymams, o jai labai patiko. Šį kartą visos Mossa naujienos nukeliavo pas mama iš karto, nes Micelinio vandens aš naudoti negaliu, man alergija, o veido kremą aš jau išbandžiau, atsiliepimą galite rasti mano bloge.

















Mano nuomonė:

Geriau tikriausiai rašyti mano mamos nuomonė, nes aš nei vieno micelinio vandens naudoti negaliu, būna ir taip pasirodo. Išbandžiau N variantų, bet mano odai nei vienas netinka, sukelia alergiją ir atsiranda spuogų. Net čia atvejis vienas iš milijono, mano mamai jis tiko puikiai. Pradėsime tikriausiai nuo to, kad mano mamos oda mišri, raukšlių nėra daug, bet papildomos priežiūros reikia. Micelinis vanduo skirtas nuvalyti makiažui, tonizuoti ir drėkinti. Mama sakė, kad jai jis patiko be galo, nes kvepia avietėmis. Patikėkite, aš irgi uosčiau, gal rūgštokas kvapas ir yra, tačiau ar tai avietės? Mama dažo tik akis, nenaudoja kreminės pudros ir kitų makiažo priemonių, todėl jai buvo labai svarbu, kad MOSSA micelinis nuvalytų tušo ir akių pieštuko likučius. Patrinti reikia, bet nuvalo (nes tušas nėra atsparus vandeniui), gerai drėkina ir tonizuoja veido odą. Šnekant apie  dieninį kremą noriu pasakyti, kad jis labai lengvos tekstūros ir tinka visų tipų odai. Susigeria iš karto, neriebina veido, idealiai tinka vasarai ir tokiems karščiams. Jis mamai irgi patiko, nes jaučia anti-age poveikį, tai tikriausiai hialurono rūgštis, kuri yra šio kremo sudėtyje.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad tai buvo unikalūs ekperimentas, nes parašyti savo nuomonę labai paprasta, o vat išklausinėti kito žmogaus ir perduoti esmę savo skaitytojams, kur kas sunkiau. Smagu, kad MOSSA kosmetikos priemonės tinka visų amžiaus grupėms.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig