2016 m. gegužės 31 d., antradienis

MAC Pro Long Wear Waterproof Colour Stick (spalva TEA LEAVES)


Kaip aš jau sakiau, nelabai vertinu kreminius šešėlius, nes norisi gražesnių ir sudėtingesnių makiažų nei tiesiog vienas atspalvis ant akių, bet atėjus tokiems Afrikos karščiams, įvertinau spalvą, makiažo lengvumą ir šio pieštuko išsilaikymą ant akių.






Taip atrodo šių pieštukų stendas PC Panorama, Vilniuje




Kaina: 24 EUR

Kur pirkti: PC Panorama, PC Akropolis Viliuje ir Kaune

Įpakavimas:



Spalva:




Rezultatas:


Mano nuomonė:

Pirmas klausimas, kuris neduodavo man ramybės, ar būtina pirkti MAC kreminį pieštuką? Juk kaina nėra maža, o spalvos atrodo panašios į kitus, kurių kaina yra ženkliai mažesnė. Pasirodo skirtumas yra. Bet pradėsime nuo įpakavimo, jis paprastas, juodas, būdingas MAC kosmetikai, nieko išskirtinio. Tačiau kokybė tikrai gera. Mano kosmetinėje gyvena Pro LongWear maskuoklis, jis tobulas ir išsilaiko visą dieną, kaip aš sakau, nors ir tvanas, mano makiažas bus ten, kur ir turi būti, ant veido. Kreminis pieštukas irgi iš Pro Long Wear serijos, plius dar atsparus vandeniui. Jis laikosi visą dieną, aišku, spalvų yra ir įdomesnių, tačiau prie mano rudų akių šis blizgantis rudas TEA LEAVES atspalvis tinka idealiai. Atėjus karščiams, kai pudra bėga nuo veido kartu su prakaitų, galiu pasakyti tik tiek, kad pieštukas lieka, nesvarbu, ar uraganas, ar tvanas, jis liks ant akių. Tai labai didelis pliusas, plius sumaišius kelis atspalvius, galima padaryti kiek įdomesnį makiažo variantą. Ar rekomenduoju? Tikrai taip (net pati netikiu, kad taip rašau apie kreminį pieštuką), bet tai grynoji tiesą, patiko, nors prieš bandymą nuomonė buvo neigiama.
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig