2016 m. birželio 6 d., pirmadienis

Catrice It Pieces | Fall and Winter 2016




Mūsų stendus neseniai tik pasiekė pavasario Catrice ir Essence naujienos, o gamintojas jau blogeriams siunčia informaciją apie naują rudens/žiemos sezoną. Kaip jau taisyklė, Catrice ir Essence kosmetikos stendai atsinaujina kas pusė metų, todėl aš labai nekantriai laukiu naujienų. Aš labai įdėmiai žiūriu į promo nuotrauką ir matau: naują HD kreminę pudrą, matinius lūpų dažus-pieštukus, naują blakstienų tušą, naujus šešėlius ir nagų lakus. Apie naujienas gamintojas nori šnekėti palaipsniui, todėl kiek supratau, pirmoji nuotraukų ir naujienų porcija.




It Pieces by CATRICE – Prêt-à-Lumière Longlasting Eyeshadow akių šešėliai


Spalvos:
030 Dîner En Blanc, 
050 La Vie En Rose,
060 Comme Ci Comme Gris.

It Pieces by CATRICE – Prêt-à-Volume Smokey Mascara - blakstienų tušas




It Pieces by CATRICE – Shine Appeal Fluid Lipstick Intense - lūpų lakas

Spalvos:
 030 The OlymPINK Games 
 040 Rose Your Voice!.

It Pieces by CATRICE – Matt 6hr Lip Artist - matiniai lūpų dažai


Spalvos:
010 Bare Nude's Soul, 
030 Barberry Hopping,
040 HibisKiss-Proof.

It Pieces by CATRICE – Deluxe Glow Highlighter spindėsio suteikiančios pudros



It Pieces by CATRICE – Ultimate Nail Lacquer - nagų lakai


Spalvos:
 18 Take A Brick, 
120 Berry Necessary! 
121 Plump Around. 10 ml.

Mano nuomonė:

Kas patiko labiausiai? Iš šitos kategorijos tikriausiai niekas, nes labiausiai domina nauja HD kreminė pudra ir kontūravimo rinkinukas. Spindesio suteikiančios pudros gerai, tačiau skaistalai man tokiame pačiame įpakavime nepatiko, todėl pudrų aš jau nebenoriu. Nagų lakų atspalviai labai gražūs ir tikrai tinka rudens sezonui, o vienos spalvos šešėlius būtinai išbandysiu, pilkas atspalvis gali tapti mano favoritu. O kokios naujienos iš Promo nuotraukos laukiate labiausiai?



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig