2016 m. birželio 21 d., antradienis

Lancome #LANCOMEBEAUTYSTA


Visą savaitę jaučiausi taip, lyg pradėčiau rašyti blogą iš naujo. Kodėl? Nes filmavome video Lancome konkursui. Tiesą sakant, man užteko vieno karto suprasti, kad daugiau nieko filmuoti nenoriu. Manau geriau daryti tai ką moki geriausiai, negu šokinėti iš vienos vietos į kitą. Tačiau nauji iššūkiai visada yra gerai, nesvarbu kaip gavosi, nors stengiausi labai labai, balsas drebėjo, o dublių buvo padaryta N plius vienas, labai tikiuosi jūsų palaikymo. Suprantu, konkuruoti su merginomis, kurių pagrindinis užsiėmimas ir hobis video filmavimas ir redagavimas be galo sunku, tačiau aš manau kad esu verta laimėti. 
Žiūrime mano video, balsuojame už mane (Aliona Kovalionok) http://www.cosmopolitan.lt/beautysta/#a_emb_146649285576772_21040

AČIŪ labai ;-)

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig