2016 m. birželio 20 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, po atostogų grįžti į normalų darbo ritmą be galo sunku. Nors aš per atostogas spėjau nuveikti labai daug, vistiek vis dar norisi pamiegoti kiek ilgiau, pasidžiaugti saule ir susitikti su draugais. Juokais juokais, tačiau vis nerandu laiko susitikti su draugėmis, blogas, renginiai, nuovargis vis neleidžia man to padaryti. Šį savaitę bus irgi labai intensyvi, planuojama daug renginių ir susitikimų, todėl jau rašau savaites planą.



Per atostogas man pavyko padaryti tikrai labai gražias Lancome vasaros kolekcijos nuotraukas, todėl nekantrauju parodyti jas bloge, o taip pat papasakoti apie bronzinę pudrą


Mano rankose jau keli nauji PUPA lip Due atspalviai, labai apsidžiaugiau gavus ryškiai raudoną spalvą


Tikriausiai matėte, kad gavau ir Artdeco vasaros kolekciją, atsiliepimų seriją pradėsime nuo blakstienų tušo.



Lakuosi nagus Essie švelniai žaliu atspalviu


Labai patiko ir paliko labai gerą įspūdį SVR Liftiane veido priežiūros liniją




Labai noriu pasidalinti atsiliepimu apie Sigma šepetėlių rinkinį, aptarsime ką geriau pirkti, rinkinį ar tuos šepetėlius, kurių tikrai reikia.


Vakar dalyvavome Make Up Lovers renginyje, sužinojau tikrai labai daug gudrybių, išgirdau daug naudingų patarimų ir praktinių rekomendacijų


Jeigu jūsų plaukai po saulės vonių sausi ir pažeisti, į pagalbą skuba Sebastian Penetraitt kreminės konsistenijos plaukus atstatantis balzamas


Dar vienas grožis iš vasaros Lancome kolekcijos - skystas higlighteris



Mush have Invisibobble, naujos ir labai gražios spalvos vasarai


Purederm plaukų kaukės tikrai veiksmingos ir vertos dėmesio


Su matiniu ryškios fuksijos MAC lūpų blizgesiu tikrai neliksite nepastebėta, tai mano mėgstamiausias ir dažniausiai naudojamas lūpų blizgis





Naujienos:

Nesustebkite, naujienų tikrai labai daug, nes praėjo dvi savaitės nuo paskutinio anonso rašymo


Ačiū labai www.inhair.lt už Keune saulės priežiūros priemones mano plaukams


Seniai norėjau išbandyti ir pati įvertinti taip išgirtus PUPA makiažo šepetėlius, pagaliau galėsiu tai padaryti, nes nuotraukos padarytos. Nežinau kodėl, bet tik reikia daryti nuotraukas, šepetėliai dažniausiai nebūna švarūs. Mistika kažkokia ;-)


Mano antakiai jaučiasi labai palepinti su Eylure priemonėmis


PUPA šešėlių pagrindas skirtas blizgiems šešėliams tikrai tobulas, labai rekomenduoju išbandyti




Atkeliavo MAC naujienos, gražiausiai atrodo Trend Book, aš būtinai parodysiu nuotraukos



Pamačiau www.vinted.lt ir negalėjau nenusipirkti MAC mineralinę pudrą, spalva idealiai tinka po atostogų


Make up Lovers dovanų maišelis, tokius gavo visos, kas pirko Diamond bilietus.


Labai seniai svajojau išbandyti Make up Store kreminę pudrą, pagaliau ji mano rankose. O Make Up Store merginos labai kviečia visus norinčius į nemokamą Strobing pamoką


Make Up Factory dovanos, bet didžiausia dovana - tai MUA Diego, jo nuotrauką galima pamatyti mano Instagram, o apie jį aš jau netrukus papasakosiu savo bloge


Na ir galiausiai NYX labai ryškiai violetinių spalvų lūpų blizgiai, nusprendžiau daryti ombre style lūpas



Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig