2016 m. birželio 18 d., šeštadienis

Vichy Capital Soleil savaimio įdegio kremas veidui ir kūnui


Visiems tiems, kam iki atostogų liko dar nemažai laiko, o įdegusio kūno ir veido norisi labiai labai, rekomenduoju perskaityti būtent šitą atsiliepimą. Niekam nėra paslaptis, kad aš naudojau ir tikrai naudosiu savaimio įdegio priemones kūnui, tačiau ką daryti su veidu. Bronzinio aliejaus tikrai nepritepsi, nes jis gali kimšti poras, spalva gali gautis oranžinė, o dryžius ant veido ir nelygią  spalvą maskuoti labai sunku. Aš labai ilgai ieškojau tobulo savaimio įdegio kremo veidui, pagaliau radau, tai Vichy Capital Soleil.









Talpa: 100 ml.

Kaina: apie 23 svarus

Kur pirkti:  www.lookfantastic.com

Įpakavimas:









Mano nuomonė:

Aš pagooglinau Vichy kosmetikos pasirinkimą Lietuvoje ir labai nustebau, šio kremo Lietuvoje nėra, neslėpsiu, aš pirkau www.feelunique.com internetiniame puslapyje per išpardavimą, ten dažnai būna akcija -1/3 nuo kainos, pirkti tikrai apsimoka. Pradžioje naudoti tikrai bijojau, kaip ir sakiau, dryžius ir nelygią veido spalvą maskuoti yra sunkiausiai, todėl prieš kažką naudojant, geriau kelis kartus pagalvoti ir išbandyti priemonę ant rankos. Vichy kosmetika tikrai patikima, aukštos kokybės ir parduodama vaistinėje, būtent todėl galiu drąsiai rekomenduoti jums būtent šį kremą veidui. Kremo konsistencija nėra labai tiršta, tačiau kremas ne tik lengvai susigeria į odą, bet ir drėkina, svarbiausiai nepalieka riebaus sluoksnio. Spalva pasireiškia ne iš karto, todėl labai rekomenduoju tepti priemonę vakare, iš ryto jus jau pamatysite rezultatą, jeigu spalva nebus intensyvi, procedūrą galima pakartoti kitą vakarą. Kremas veikia palaipsniui, kas yra logiškiausia, oranžinio tono nėra, porų nekemšą. Man labai patiko, todėl rekomenduoju, juolab įdegusios kojos ir rankos su baltu veidu visiškai nesidera.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig