2016 m. liepos 15 d., penktadienis

ECODENTA DANTŲ ŠEPETĖLIS


Sveiki, mano brangieji, šiandien šnekėsime apie burnos higieną, o tiksliau apie pirmąjį Lietuvišką Ecodenta dantų šepetėlį. Smagu, kad pagaliau Lietuvos gamintojai siūlo pakankamai didelį geros kokybės už prieinamą kainą kosmetikos ir higienos priemonių asortimentą.














Mano nuomonė:

Aš manau, kad asmeninė higiena yra be galo svarbu, be tokių smulkmenų kaip dezodorantas, dantų pasta ir šepetėlis apsieiti sunku, tačiau šitoje vietoje reikia skirti nemažą dėmesį pasirinkimui. Mano reikalavaimai dantų šepetėliui: minkšti šereliai, geras dantų valymas, prieinamumas ir kad tiktų jautrioms dantims ir dantenoms. Nėra jokios paslapties, kad dažniausiai mano pasirinkimas Korėjietiškos dantų pastos ir dantų šepetėliai, tačiau jų kainos nėra mažos, reikia užsakinėti iš Korėjos ir labai ilgai laukti siuntos. Jeigu pastos aš tikrai į jokią kitą nepakeisčiau, tai dantų šepetėlis galėtų būti ir Ecodenta. Šepetėlį patogu laikyti rankoje (dėl apvavios trikampinės formos rankenos), šereliai minkšti, nepraranda formos, tačiau ir nedirgina mano pastoviai kraujuojančių dantenų. Aš, kaip ir norėčiau, negaliu naudoti inovatyvių dantų šepetėlių su plastikiniais, kietais šereliais, mano rantenos nensutoja kraujoti po tokio agresyvaus dantų valymo. Šnekant apie Ecodenta, noriu pasakyti, kad man tikrai patiko. Tai nėra kažkoks naujoviškas arba wow, wow, wow, koks dantų šepetėlis, tačiau būtent tokius mėgstu aš. Kuo paprasčiau, tuo geriau.

PS. noriu priminti, kad dantų šepetėlį reikia keisti kas 3 mėnesius.


PR sample












SHARE:

1 komentaras

  1. Turiu tokį patį. Mano dantys labai jautrūs, bet šis puikiai tinka!

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig