2016 m. liepos 17 d., sekmadienis

MAC nagų lakas (spalva French Tipped)


Aš pastoviai sakau savo blogo skaitytojams, kas jeigu norite geros ir profesionalios kokybės kosmetikos, be jokios abejonės tai MAC, tačiau aš nagų lakai iš MAC verti dėmesio? Mano nagų lako kolekcijoje tik du MAC nagų lako atspalviai, tačiau išvadas jau galima padaryti.

MAC French Tipped nagų lako atspalvis iš praeitų metų pavasario kolekcijos MAC Is beauty



Kaina:  12 EUR

Kur pirkti: Parduotuvė Douglas, PC Panorama, PC Akropolis, Vilniuje ir Kaune


Įpakavimas:










Rezultatas:





Mano nuomonė:

Negaliu pasakyti, kad MAC nagų lakai tai šios kosmetikos stiprioji pusė, tikrai ne. Būkime realistais, MAC nagų lakai nėra super populiarūs, nors yra tokių spalvų, kurias pamatai ir negali užmiršti. Tai buvo ir su manimi, Instagram pas vieną blogerę pamačiau šio lako nuotrauką ir rezultatą, wow, pagalvojau aš, būtent tokios švelnios rožinės spalvos man labai reikia. Tačiau ne viskas taip paprasta, kolekcija jau pakankamai sena, todėl teko ilgai ieškoti, pagaliau lakas buvo mano rankose, o tiksliau ant nagų. 
Nago buteliukas klasikinis, šepetėlis plonas, lako konsistencija labai skysta. Pirmas sluoksnis eina dryžiais, aš panaudojau CND nagų nuriebintoją tam, kad būtų galima nulakuoti nagus lygiau. Kaip matote iš nuotraukų, man pavyko. Lako pigmentacija gana stipri, antras sluoksnis pataiso padėtį, tačiau reikia pridėti labai daug pastangų tam, kad manikiūras atrodytų gražiai. Pagrindiniai nagų lako pliusas- nereali, švelniai rožinė kreminė spalva, du nagų lako sluoksniai išdžiuvo akimirksniu.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tai, kad yra mažiau kaprizingų atspalvių, o tokio tipo atspalviams, (švelniai nude, rožiniai, balti, šviesiai mėlyni) reikia gerų nagų lakavimo įgūdžių.





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig