2016 m. liepos 27 d., trečiadienis

Mary Kay „Into The Garden®“ Nagų lakas (spalva Eu pink Magnolia)


Nežinau kodėl, tačiau šią vasarą lakuoju nagus tik šviesiais atspalviais, nežiūrint į tai, kad eilės laukia be galo daug gražių ir sodrių spalvų. Šiandien jūsų dėmesiui nerealiai gražus Mary Kay nagų lakas Eu pink Magnolia.






Stilingai sutikite naują sezoną. Lakai iš kolekcijos „Into the Garden™“ suteiks Jūsų nagams nuostabią pastelinę išvaizdą. Akimirksniu sukursite madingiausią manikiūrą ir pedikiūrą su Sweet Lilac, Coral Blossom ir Pink Magnolia atspalvių lakais. Šie atspalviai puikiai pabrėš Jūsų stilių!
  • Patvarūs.
  • Lengvai tepami.
  • Neišsilieja už nago plokštelės ribų.
Talpa: 7,5 ml.

Kaina: 11 EUR

Kur pirkti: www.marykay.lt

Įpakavimas:






Rezultatas:





Mano nuomonė:

Jeigu reikėtų išsirinkti mažiau kaprizingą, tačiau efektyviausiai atrodantį šviesios, kreminės spalvos nagų laką, šitas Mary kay gražuolis būtų tikrai vienas iš pirmųjų. Aš buvau labai abejinga Mary Kay kosmetikai, nes ją platina konsultantai, tačiau kokybė tikrai gera, kaip ir kainą, tačiau geros kokybės kosmetikos priemonės pigiai nekainuoja, reikia tą pripažinti. Aš esu išbandžiusi tik du nagų lakų atspalvius (šneku apie Mary Kay), kabai patiko tiek kokybė, tiek spalvos, tiek konsistencija. 
Mary Kay „Into The Garden®“ lakas gali pasigirti tobulu įpakavimu su rožėmis. Kolekcijoje net 3 nagų lako atspalviai, mano šviesiausias. Spalva kreminė, be blizgučių ir shimerio, lakuojasi gerai, pirmas sluoksnis beveik tobulai, o antras tiesiog tobulai. Rezultatas ant nagų išsilaikė apie keturias dienas, vienintelis minusas - labas kai išdžiuvo tapo pusiau matiniu, aš lakavau dar viršutinį sluoksnį.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig