2016 m. liepos 5 d., antradienis

Pabaigtukai 2016.06


Jau iš pirmos "pabaigtukų' nuotraukos matosi, kad buvau atostogauti, nes šeip sau kūno saulės priemonės nepasibaigia. Šiandie  kviečiu skaityti galutinę nuomonę apie pasibaigusias priemones...



Pradėsime nuo to, kas patiko geriausiai, tačiau ir pasibaigė anksčiausiai, tai PUPA Super Spray. Galiu pasakyti, kad jis nėra lipnus, tai sausas aliejus, kvapas malonus, purškiasi gerai, apsaugo nuo saulės spindulių puikiai, mes tikrai nesudegėme, tačiau važiuojant atostogauti dviese ilgiau negu 5 dienas, rekomenduoju pasiimti du buteliukus. Mums pasibaigė labai greitai, bet prisipažinsiu, negailėjau, nes geriau daugiau priemonės, negu raudonas kūnas vakare.

NUXE aliejuką naudojau tada, kai pasibaigė PUPA. Atrodo aliejus ir ten, ir ten, tačiau labai skirtingi. Nuxe kiek riebesnis, jaučiasi aliejinis sluoksnis, jo SPF filtras mažesnis, nerekomenduoju naudoti jautriai ir visiškai baltai odai. Nuxe aliejukas tinka naudoti gulint pavėsyje jau penktą, šeštą atostogų dieną. 

Pasibaigė labai daug Lush priemonių: mano mėgstamas Flying Fox, Grass važiavo su manimi į kelionę, kvapas patiko tiek man, tiek mano vyrui, o Mask of Magnaminty mano mėgstamiausia. Ketvirtadienį būsiu Panoramoje, būtinai užsuksiu į parduotuvę papildyti atsargas.

PUPA Massage cream labai lengvos tekstūros ir maloniai kvepia, mano įpakavimas mažas, tačiau tikrai neatsisakyčiau ir didesnio.


Aš atradau labai gerą Aloe Vera gelį, niekam ne paslaptis, kad jis naudojamas nuo sudirginimų, nudegimų, įdegio ir t.t., tačiau aš anksčiau pirkdavau 92% Holika Holika, o dabar 98% Welcos, patiko žymiai labiau tiek konsistencija, tiek poveikis, tiek įpakavimas. 

Wild Seberika kremas kūnui pagaliau pasibaigė, nors įpakavimas labai gražus, kremas buvo labai tirštas, susigerti nenorėjo, vos pabaigiau.

Mano favoritas Old Spice vyriškas dezodorantas, naudoju tik juos, labai gerai apsaugo nuo prakaito.

Natura Siberica "maltoji meška" dušo želė vyrams, nežinau kodėl, bet mano vyrui labai patinka. Man atrodo tik rusai galėtų sugalvoti dušo želę nuo pagyrų, suteikianti energijos ir žvalumo..


Naudojau Rasa Body care kremą nuo celiulito ne tiek dėl celiulito, kiek dėl drėkinimo ir šaldomojo poveikio, per tokius karščius tai buvo tiesiog išsigelbėjimas.

Dove Summer Reviver mano mėgstama Dove kosmetikos priemonė ever, nes suteikia palaipsniui rudos spalvos mano kūnui, arba palaiko įdegio efektą po atostogų.

GHD tiesinimo priemonė, naudoti jas reikia, nes mes labai retai susimąstome, tačiau pati pajaučiau ant savo rankos, šitos priemonės tikrai apsaugo nuo aukštos temperatūros mūsų plaukus. Manęs labai dažnai klausia, ar priemonė skirta plaukų džiovimui ir tiesinimui, padarykite paprastą eksperimentą namuose: ant vienos rankos papuoškite priemonę, ant kitos ne, pereikite su karštu oru ir plaukų džiovintuvu per rankas, jaučiate skirtumą? Jeigu taip, priemonė gerai apsaugo plaukus, jeigu ne, priemonė tam netinkama. GHD apsaugo gerai.

Mossa naktinis veido kremas labai patiko mano mamai. Jeigu atvirai, Mossa jos mėgstamiausios veido priežiūros priemonės.

Green Feel dušo želė su agurkų ekstraktu, laukiu nuolaidos, nes noriu nusipirkti pilną įpakavimą.


Korėjietiškos dantų pastos, jeigu anksčiau pirkdavau iš www.ebay.com, dabar atradau Rusijoje, vienu žodžiu, kas važiuoja į Rusija, veža man lauktuvių.




Tonavau plaukus su Estel, tačiau naudojau REF Bonder priemones, tobulas rezultatas, tačiau apie jį pašnekėsime kiek vėliau.

Jeigu aš naudoju Photoshop, tik tam, kad pašalinti nereikalingus plakus iš macro nuotraukų, nes pastovi ir dažna depiliacija labai dirgina odą. Negaliu pasakyti, kad Isana depiliavimo priemonė labai patiko, tačiau negaliu ir pasakyti kad nepatiko, vidutiniškai, bet daugiau nepirksiu.

Pasibaigė keli Avon kvepalų buteliukai, vasarą norėjosi gaivesnių kvapų, o mano kolekcijoje tik labai ryškūs ir saldūs aromatai.

Filorga Time Zero serumas, wow, tiesiog wow, ir tai po pirmo mėginuko naudojimo.

Labai patiko ir tiko Kiehl's Iris ekstraktas, tai emulsija skirta brandžiai odai, kuri labai gerai drėkina, atpalaiduoja ir neriebina, o svarbiausiai švelnina ir veikia prieš raukšles. 

Missha prabangus Korėjietiškas kremas, man buvo per riebus, atsirado spuogų po pirmo naudojimo.

Tokie buvo mano pabaigtukai, 
Juokas juokais, tačiau mano pabaigtukų dėžė vėl pilna, todėl kitą kartą bus žymiai daugiau, o gal mes jau filmuosime video? Nežinau, bet labai to noriu.
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig