2016 m. liepos 31 d., sekmadienis

Pabaigtukai 2016.07



Šiandien sekmadienis ir paskutinė mėnesio diena, todėl kaip ir nenorėčiau, reikia parašyti ir aptarti pasibaigusias kosmetikos priemones. Šį mėnesį pasibaigusių priemonių nėra labai daug, nes aš vonioje palikau daugiau nei dešimt beveik tuščių buteliukų, kurie jau ant dugno, bet reikia pabaigti, nusprendžiau, kad pabaigsiu kitą mėnesį.

 Kerastase Cristaliste plaukų balzamas buvo neseniai atrastas iš naujo. Pasakoju pilną istoriją, aš šį balzamą pirkau dar tik pradedant plaukų balinimą, logiška, kad plaukai nebuvo tokie pažeisti, todėl jis man patiko, dažant plaukus toliau, aš jau nejaučiau jokio efekto naudojant Kristaliste linijos priemones, todėl palikau šį balzamą ramybėje. Dabar vėl atradau, nes plaukai jau gerokai atsigavo, pagaliau jis pasibaigė, bet mąstau pirkti dar kartą, nes po naudojimo plaukai tiesiog šilkiniai, plius balzamas neriebina plaukų šaknų

Batiste šampūnas naudojamas pastoviai, nes per karščius vakare plaukai neatrodo taip gaiviai kaip norėtųsi, plius sausi šampūnai suteikia plaukams apimties.

Korres Vanilla cinnamon dušo želė turi tobulai šiltą ir malonų aromatą, kuris labiau tinka rudeniui ir žiemai, bet  labai norėjau pabaigti ir atlaisvinti vietą kitom priemonėm.

SVR Liftiane veido kremas vienas iš geriausių, jis labai patiko mano veido odai. Ar pirksiu dar vieną įpakavimą? O taip, tikrai taip.


Natura Siberica Tsar Mulberry kūno šveitiklis nepatiko, jis kreminės konsistencijos, šveičia labai švelniai, būtent tai man ir nepatiko, vos pabaigiau, nes kaina nėra maža, buvo gaila išmesti.

Planeta Organica vonios druska tobula, perku ir pirksiu toliau, tik reikia ieškoti, nes beveik niekur nėra.

Planeta Organica kūno šveitiklis su šaltalankiais mano mėgstamiausias, gerai šveičia ir turi nuostabų kvapą, labai rekomenduoju išbandyti.



Lush The Comforter vienas iš mano mėgstamiausių, labai gaila kad pasibaigė, labai gaila, kad Lush parduotuvė Lietuvoje užsidaro ir nebus galimybių papildyti atsargas.

VIVI drėkinamasis losjonas veidui vasarą tikras išsigelbėjimas, nes norisi pastoviai drėkinti ir atgaivinti veido odą.

Lancome Energie de Vie naktinė veido kaukė tai vienintelis produktas iš visos linijos kuris man patiko, todėl sunaudojau su dideliu malonumu.

BH cosmetics bakstienų tušas net nepastebėjau kaip pasibaigė, nes už tokią mažą kainą tai tikrai labai geras blakstienų tušas, gerai tankina ir ilgina mano blakstienas.

Kiehl's dieninis koncentras tobulas, tikrai ne veltui tai populiariausias Kiehl's kosmetikos produktas. Turiu dar didelį buteliuką, todėl planuoju jau greitai papasakoti apie jį bloge.


Flabe servetelės vienas iš patogiausių veido valymo priemonių, tai vienkartinės servetėlės kurios pakeičia ir valiklius, ir pienelius, ir tonizuojančius losjonus, ir kremus.

Nature Republic ir Missha vienkartinės lakštinės veido kaukės mano kosmetinės 'must have', naudoju vieną arba du kartus per savaitę (dažniausiai prieš renginius).

Missha Hot Burning lipdukai kūnui vienas iš įdomiausių šį mėnesį išbandytų produktų, labai laukiu galimybės užsakyti kūno šveitiklį ir kūno gelį iš šitos linijos.

CK2 ir marc Jacobs kvepalų mėginukai, tokius patogu pasiimti į rankinę, CK kvapas tinka tik merginoms, tiek vaikinams, labai gaivus ir malonus aromatas, MJ kvapas stipresnis, vakarinis, jaučiu žalios arbatos kvapą, net nežinau kodėl.

Tokios priemonės pasibaigė šį mėnesį, kaip niekada gaila Lush, teks prašyti draugš atvežti norimas priemones iš Londono, jau mintyse rašau norų sąrašus








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig