2016 m. rugpjūčio 3 d., trečiadienis

Polhem PR Press Day for bloggers FW1617


Mano ruduo visada prasideda su Polhem PR rudens kolekcijos pristatymu, šiais metais ruduo atėjo kaip niekada anksti, tačiau sprendžiant iš oro už lango laiku. Juokauju, tačiau naujienos tokios gražios ir stilingos, kad ruduo turėtų būti tikrai labai karštas.

Pradėsime nuo Tamaris avalynės, aš jau mintyse rašau norų sąrašą: noriu ilgų pilkų žieminių batų prie liemenės, tamsiai mėlynų batelių ir chaki spalvos aukštakulnių. Tikrai labai sunku apsispręsti, nes tiek modeliai, tiek spalvos, tiek visa kolekcija tobula.




Rimowa rudeniui siūlo tamsiai žalius, sidabrinius ir baltos spalvos lagaminus. 







Koks pristatymas be vaišių, tortai su Batiste, Invisibobble ir Oriflame blizgesiais buvo labai skanūs



Be jokios abejonės vakaro žvaigždė tapo naujieji Gucci saulės akiniai su kristalais, atrodo kiek per daug išskirtinumo, tačiau man kaip blogerei tokie patinka, padeda atkreipti į save dėmesį.


Naujieji Fendi akiniai atrodo kiek pavasariškai, tačiau nemažiau gražiai. Vienu žodžiu, jau greitai pamatysite mano naujus drabužių derinukus ir naujos rudens kolekcijos akinius.



Prie kosmetikos kampelio aš sustojau ilgiau, čia ir Oriflame, ir Batiste, ir Beauty Blender, ir Mossa









Ačiū labai už pakvietimą, naujienų pristatymą ir gerai praleistą laiką, siunčiame linkėjimus skaitytojams:
























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig