2016 m. rugpjūčio 3 d., trečiadienis

EOS Sweet Mint lūpų balzamas


Labas rytas, mano brangieji, pasirodo EOS balzamai gali būti fainais. Pradėsiu pasakojimą nuo pat pradžios, kai gavau grožio dėžutę ir ją atidariau, per visą kambarį pasklido švelnūs mėtų kvapas. Kaip smagu, pagalvojau aš, mėtos ir karta diena tobulas derinys, kuris atgaivina ir suteikia energijos, būtent to ir reikia. Pradėjus žiūrėti dėžutės turinį, supratau, kad tai EOS balzamas. Ką aš galvoju apie juos, jau žinote, o jeigu vienu žodžiu, nepatinka, nes kaina aukšta, o už ką mokėti apart įdomios formos nežinau, bet pagaliau mano rankose tai, kas man patinka.






EOS Sweet Mint lūpų balzamai yra pagaminti iš 95% organininės kilmės produktų, yra 100% natūralūs, sudėtyje nėra parabenų. Antioksiduojantis vitaminas E, taukmedžio sviestas ir simondsijų aliejus padės išlaikyti Jūsų lūpų drėgmę, jos taps minkštos ir neįtikėtinai švelnios. Palepinkite savo lūpas su natūraliais EOS Sweet Mint lūpų balzamais! 
  • Ilgai išliekantis drėkinimas, minkštos ir gražios lūpos.
  • Simondsijų aliejus ir vitaminas E.
  • Lengvai dengiasi.
  • Skaidrus efektas.
  • Atsukamas dangtelis.
  • Be parabenų.
  • Be glitimo.
  • Be ftalatų.
Kaina: 5,95 EUR

Kur pirkti: www.topbeauty.lt

Įpakavimas:









Mano nuomonė:

Negaliu pasakyti, kad visiškai nenaudojau savo turimo EOS raudonos spalvos, uogų kvapo balzamo (granatų ir aviečių kvapo, o jeigu tiksliau pasenusio muilo kvapo, sorry, kam patinka šitas kvapas, po kiek laiko liko balzamas pradėjo kvepėti būtent taip), jis guli vienoje iš mano rankinių ir esant reikalui aš tepu juo savo lūpas. EOS tai buvo tiesiog fantastika naujiena rinkoje, tokios įdomios ir neįprastos formos balzamą norėjo turėti kiekvienas. Aš nesu išimtis ir labai nusivyliau nusipirkus raudoną variantą, balzamas nėra blogas, tačiau nėra iš išskirtinis. Na o žalias mėtinis variantas man labai patiko. Tikriausiai dėl to, kad mėtinių balzamų nėra mano kosmetinėje, nes mėtų kvapas gerai gaivina karštą dieną, nes kvapas gana stiprus, tačiau nėra muilinis, nes balzamas gerai drėkina lūpas, ir pagaliau, nes kaina tapo 'žmoniška'. Aš už savo EOS mokėjau vos ne 9 EUR, kaina kaip lūpų balzamui sakyčiau per daug, bet iš kitos pusės už Dr. Hauschka mokėjau 13 EUR. Ką noriu pasakyti, kas nenusipirko grožio dėžutės, labai rekomenduoju išbandyti mėtinį EOS lūpų balzamą, tikrai patiks ir kaina su nuolaida dabar prieinama kiekvienam.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig