2016 m. liepos 11 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, aš gerai miegojote? Aš jau spėjote pasiruošti naujai savaitei? Suprantu, dauguma atostogauja, kiti dirba sulėtintu teptu, aš irgi leidžiu sau kiek pailsėti, tik kartais oras neleidžia to padaryti todėl rankos pačios rašo naujus įrašus į blogą. Juokauju. Šios savaitės planas ir naujienos jūsų dėmesiui...


Šią savaitę pasakosiu apie Make up Factory strobing'ą



Loreal Sexy balm (kaip skamba, a ne?) lūpų blizgesius


antakių gelius su atspalviu ir be


Missha Super Aqua pienelį


MAC naujieną, HUGGABLE LIPCOLOUR lūpų dažus


Ecidentą dantų šepetėlį

Beauty.Blusher kempinę, skirtą skaistalams





Na ir pagaliau malonioji dalis, naujienos. Nors ir vasarą, siuntų ir naujienų tikrai neapmažėjo

Po Kiehl's pristatymo mano kosmetinę papildė naujienos plaukams ir veido priežiūrai. Ką noriu pasakyti, dauguma jau išbandyta, mano top - plaukų aliejus.


SKINCODE Exclusive serijos naktinis veido kremas su peptidais, kuris skatina odos atsinaujinimo procesus


Aš skaičiau labai daug gerų atsiliepimų apie Signal dantų pastas, pagaliau (visai netikėtai penktadienį) sulaukiau skambučio ir gavau dovanų 





Pagaliau, pagaliau šitas stebuklas mano rankose, aš labai ilgai žiūrėjau Instagram merginų video, ovalios formos šepetėliai dabar ant bangos, todėl aš irgi norėjau ir svajojau, mano atkeliavo iš http://www.mymakeupbrushset.com/collections/oval-brush-set


http://www.vitrinapro.lt naujienos testavimui, aš išsirinkau net penkis CND VINYLUX nagų lako atspalvius, jau nulakavau švelniai rožiniu atspalviu, vienu žodžiu, testavimas vyksta.


Mano naujas vasaros kvapas iš Diesel Loverdose, ne tik tobulas įpakavimas, bet ir maloniai saldus gurmaniškas aromatas



Na ir pabaigai tobuliausiai atrodanti Mary Kay vasaros naujienos, labai graži, limituoto leidimo Patricia Bonaldi kolekcija.




Tokia planuojama mano savaitė, tikiuosi oras bus geras, todėl turėsiu galimybių padaryti drabužių derinukų nuotraukas,

Ačiū, kad skaitote,





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig