2016 m. liepos 11 d., pirmadienis

Make up Store SCULPT EXCELLENCE kreminė pudra



Geresnė pigmentacija, išsilaikymas, spalvos ir maskavimo galimybės, štai pagrindiniai aspektai, kurie išskiria profesionalią kosmetiką nuo mass market. Tačiau ir profesionalią kosmetiką galima naudoti namuose ir kiekvieną dieną, viena iš mano mėgstamiausių - Make Up Store. Šiandien aptarsime naujieną, Make up Store SCULPT EXCELLENC kreminę pudrą, kuri labai gerai maskuoja ne tik odos trūkumus, bet ir poras, o rezultatas ant veido atrodo ypač natūraliai.





Talpa: 30 ml.

Kur pirkti: Make Up Store parduotuvėse


Įpakavimas:








Spalva:







Rezultatas:

be makiažo:


Su pudra



Mano nuomonė:

Aš labai ilgai testuoju profesionalias kremines pudras tam, kad suprasti, ar pudra tinka kiekvienos dienos makiažui, nes pasitaiko pudrų (kurios beveik kaip grimas), kurios visiškai netinka kiekvienos dienos naudojimui, o tik proginiams makiažams. Make up Store SCULPT EXCELLENCE kreminė pudra  idealiai tinka kiekvienai dienai, nes nesukelia alergijos ir nekemša porų, tačiau turi labai geras maskavimo galimybes, svarbiausias natūraliai atrodo ant veido.
Tikriausiai pradėsime nuo įpakavimo, klasikinis, su juodos spalvos dangteliu, be dozatoriaus, tačiau su mentele (man labiau patinka be dozatoriaus, taip lengviau dozuoti priemonę). Nustebino tai, kad buteliukas plastmasinis, tačiau tokį paprasčiau pasiimti su savimi į kelionę, lengviau transportuoti, o jeigu ir nukristu ant grindų, manau tikrai niekas neatsitiktų. 
Kreminių pudrų atspalviai net penki, mano antras pagal šviesumą. Negaliu pasakyti, kad jis labai šviesus, tačiau mano veido odai tiko idealiai.
Make up Store SCULPT EXCELLENCE kreminė pudra kreminės tirštos konsistencijos, labai gerai maskuoja ne tik veido trūkumus, išlygina atspalvį, tačiau ir veido poras. Naudojasi labai taupiai, todėl užteks tikrai ilgam.  Man labai rekomendandavo pudra naudoti su Duo Fibre tipo šepetėliu, aš bandžiau, tačiau geriausias rezultatas gaunasi arba pirštais, arba su kabuki šepetėliu, jis lyg poliruoja veido odą ir tada rezultatas tiesiog stulbinamas. Manau visa tai gerai matosi nuotraukose: susilygino veido atspalvis, nesimato porų, o svarbiausiai - nėra raudonio. Pudra nesubėga į raukšleles, tačiau labai riebiam veidui netinka. Manau puikiai tiks sausos ir normalios odos savininkėms, ypač toms, kas vertina geresnį maskavimą ir natūralų vaizdą be visiškai matinės odos efekto.  Aš užfiksuoju kreminę pudrą su biria ir galiu džiaugtis tobulu makiažu 4-5 valandas, vėliau birią pudrą reikia pakartoti.






PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig