2016 m. liepos 25 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Labas rytas, mano brangieji, man atrodo gamintojai praeitą savaitę mane išgirdo ir atsiuntė visas įmanomas naujienas, todėl jų be galo daug. Šią savaitę daug neplanuoju, numatomi geri orai, todėl daugiau dėmesio noriu skirti drabužių derinukams ir madai, nes turiu be galo daug minčių ir planų, todėl laukite naujienų bloge. Artėja mėnesio pabaiga, todėl planuojami įrašai apie pabaigtukus ir labiausiai patikusias kosmetikos priemones.


Dievinu Korėjitiškas veido kaukes, jos ne tik turi teigiamą poveikį mano veidui, bet ir labai linksmos



Aptarsime naujus ryškius ir tobulus Oriflame The One Vinyl Gel lūpų blizgius


Sulaukiau labai daug klausimų apie PUPA makiažo šepetėlius, bandysiu atsakyti


Mėgstamiausia visų laikų rubrika Beauty Talk skaitytojų laukia ketvirtadienį


Biotherm atnaujinta veido priežiūros linija ne tik atrodo tobulai, bet ir man labai patiko, aptarsime pienelį ir tonuzuojantį losjoną 


Lakuosime nagus Mary Kay nagu lauku iš limituoto leidimo kolekcijos


Naujienos:

Atkeliavo Artistry vasaros kolekcijos naujienos, labiausiai patiko higlighteris-skaistalai ir lūpų blizgesys, jis turi šaldomąjį poveikį (gana stiptu ir gerai jaučiamą), tobulas vasarai


SVR papildymas, šį kartą matiškumo suteikiantis kremas, veido valymo pienelis ir dezodorantas.


Kaip ir žadėjau, Panoramoje parduotuvėje Kiehl's pasiėmiau mėginukus vyrui, nes smagu, kai vyras turi savo priemones ir nebando naudoti mano.



Po L'erobalrio kosmetikos naujienų pristatymo mano kosmetinę papildė be galo daug veido priežiūros priemonių, dar nespėjau nieko išbandyti, nes nuotraukos nepadarytos, bet labai nekantrauju



Bet jau spėjau išbandyti Pupa , BeYu ir Make Up Factory naujienas, labiausiai patiko PUPA skaistalai ir BeYu kremine pudra, tobuliausios priemonės


Visos mano turimos kompaktinės pudros per šviesios, na o Dior Forever kompaktinės pudros kiekvienai dienai nenaudosi, makiažas atrodo labai nenatūraliai, plius ji kemša poras, todėl nusipirkau pabandymui Bourjois healthy balance, naudojau tik kelis kartus, todėl nieko konkretaus dar pasakyti negaliu.


Tokie mano šios savaitės planai ir gautos naujienos,

Ačiū, kad skaitote,












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig