2016 m. rugpjūčio 5 d., penktadienis

Apie tobulą BeYu kreminę pudrą Nutri Power Foundation


Būkime atviri, BeYu niekada nebuvo mano mėgstamas prekės ženklas, ir atrodo kosmetika gera, ir įpakavimai mieli, tačiau kažkuo vis pritrūkdavo iki pilno susižavėjimo. Manau iki tol, kol aš neišbandžiau naują kreminę pudrą, kuri tiesiog tobula, tobuliausia iš visų mano turimų. Kodėl? Nes suteikia labai gerą maskavimą, atrodo pakankamai natūraliai, kaina prieinama kiekvienam, nekemša porų, o glow arba matinį pudros efektą galima reguliuoti naudojant makiažą pagrindą. Šiandien apie pudrą, maskavimą, švytėjimo suteikiantį makiažo pagrindą, bei nuotraukas prieš ir po.





Spalvų pasirinkimas:

  • No.10 Reddish Tone
  • No.15 Reddish Tone
  • No.20 Yellow Tone
  • No.30 Yellow Tone

Mano spalva: No.30 Yellow Tone







Rezultatas:

Prieš



Su Nutri Power Foundation ir BeYu Healthy Glow makiažo pagrindu


Su makiažu:


Mano nuomonė:

Niekada nebūčiau pagalvojus, kad mano mėgstamiausia kreminė pudra bus iš BeYu. Labai ilgą laiką aš naudojau MAC Studio Fix (labai gera, skystos tekstūros, pakankamai gerai maksuoja, tačiau žvėriškai kemša poras), Revlon ColorStay (geras maskavimas, tiršra konsistencija, didelis spalvų pasirinkimas, sunkiai prieinama, nes Lietuvoje jos nusipirkti neįmanoma), L'oreal true Match (skystos tekstūros, tinka normaliai-sausai odai, pakankamai gerai maskuoja), bet šita tobuliausia iš visų. Kodėl? jeigu nori matiškumo, galima naudoti BeYu matiškumo suteikiantį makiažo pagrindą, jeigu reikia Glow efekto (kaip pas mane), galima naudoti Prime and Luminize makiažo pagrindą. Maskavimo galimybės labai didelės, aš specialiai parodžiau, kad naudoju kabuki tipo šepetėlį, taip pudra pasiskirsto lengviau ir lygiau. Ar pudrą galima sluoksniuoti? O kam, ji labai gerai maskuoja iš pirmo karto, tačiau veidas atrodo sveikai, nėra visiškai matinis, neatrodo plokščias. Pudra tinka visų tipų odai (neparyškina šerpetojimų, tačiau net per didžiausius karščius išsilaikė apie geras keturias valandas, toliau reikėjo užtvirtinti su kompaktine pudra). 
BeYu pudros konsistencija tiršta, kreminė, kvapas labai gaivus. Pirmą kartą naudojant net negalėjau patikėti, kad kreminė pudra gali taip kvepėti (tiesiog tikriausiai jau pripratau prie MAC kreminė pudros PVA klijų cheminio kvapo).
Man pudra be galo patiko, labai laukiu, kada pagaliau pudra atsiras parduotuvėse (Kosmada ir Kristiana), nes labai noriu nusipirkti kompaktinę šios linijos pudrą, bet tokią pat pudrą, tik šviesesnio atspalvio žiemai. 
Labai rekomenduoju išbandyti jeigu ieškote gero maskavimo, tačiau natūraliai atrodančio veido.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad BeYu mano akyse labai užaugo, pelnė pasitikėjimą, todėl ištraukiau turimus šešėlius, o neseniai gavau spalvotus blakstienų tušus testavimui, irgi tikra BOMBA, bet apie tai pašnekėsime kiek vėliau.







SHARE:

1 komentaras

Blogger Template Created by pipdig