2016 m. rugpjūčio 11 d., ketvirtadienis

Karšta naujiena: Urban Decay VICE LIPSTICK Lūpų dažai


Vakar po pietų aš jau skubėjau į Urban Decay PC Akropolis, jau prieš gerą savaitę mačiau internete be galo daug naujų UD Vice lūpų dažų nuotraukų. Stebuklas, nes kolekcijoje net 100 atspalvių, skirtingų tekstūrų: Cream (kreminiai), Comfort Matte (pusiau matiniai), Mega Matte (visiškai matiniai), Sheer, Sheer Shimmer, Metallized. Ar pasiruošę ryškioms atspalviams?



Aš kaip visada atėjau kiek anksčiau, todėl padariau kelis ratus prie UD stendo ir padariau nuotraukas, gal dar nematėte UD gyvai. 
Pamačiau tobulą, tiesiog tobulą UD naują VICE XX paletę. Niekada nesu pirkusi VICE, nes spalvos nėra klasikinės, pirmas klausimas, o kaip jas derinti, ką aš su tokiais atspalviais veiksiu, kaip kokybė ir .t.t. Galiu pasakyti, wow, tiesiog wow, tiek atspalviai, tiek galimybės, tiek pigmentacija, tiek tekstūra. Labai patiko, tačiau turiu UD pigmentų paletę, todėl labai laukiu UD MoonDust paletės su blizgučiais.


Viršuje šešėlių atspalviai, labiausiai patiko šviesiausias, pasirodo jis su mėlynos spalvos blizgučiais, Na o apačioje jau spėjau išbandyti naujus lūpų dažus, pradėjau atspėkite nuo kokios spalvos? Teisingai, juodos, mėlynos ir raudonos.



Aš jau seniai galvoju apie vienos spalvos UD šešėlius, yra tiek gražių atspalvių, kad labai norisi nusipirkti. Man patinkančios spalvos: Lounge, Firball, Beware. Jos tikrai neįprastos, manau niekur kitur būtent tokių nerasite.




Manau apie Naked paletes ilgai šnekėti nereikia, tai vienas iš populiariausių ir perkamiausių UD kosmetikos priemonių, turiu net 3paletės, dažniausiai naudojama Naked3.


Aš dar trumpam sustoju prie Urban Decay blizgesių, nes mano Nude spalvos Liar vienas iš mėgstamiausių nude spalvos kreminės tekstūros blizgesių, labai norėjau pažiūrėti ir kitus atspalvius.



Kaip aš jau sakiau, net 100 atspalvių, skirtingos tekstūros, labai didelis pasirinkimas, metalinis įpakavimas ir crazy spalvos. Aš pradėjau nuo tamsiausių: juodas matinis (Perversion) ir Heroine (keminis matinis) (tiesą, kažkur jau girdėjome šį pavadinimą? tiesą?) nepalieka abejingų, tai atspalviai drąsiems ir toms, kas nori išskirtinumo. Aš anksčiau galvojau, kad niekada gyvenime nenaudosiu juodos spalvos lūpų dažų, tačiau einant į renginius supratau, kartais tai būtinybė, jeigu pvz. dress code black and white. Heroine tamsiai mėlynas atspalvis nėra toks jau mėlynas, jis labiau į pilkumą, todėl manau taps labai populiariu.

Vice lūpų dažai stende sustatyti pagal atspalvius, o ne pagal tekstūras, tai padaryta tam, kad kiekvienas iš mūsų išbandytų skirtingas tekstūras ir atrastų tai, kas tinka ir patinka būtent jam.






Toliau testavome violetinius atspalvius, nes visai neseniai aš juos atradau ir dabar nešioju beveik kiekvieną dieną. UD kolekcijoje net dvi violetinės spalvos: Pandemonium (matinis, kiek šviesesnis) ir Jaebreaker (matinis, kiek tamsesnis). Dar vienas rudens must have - Desturbet (matinis, tamsiai bordo atspalvis), negaliu nepaminėti tobulų Nude atspalvių, tačiau jau pagal skonį, man labai patiko Stark Neked spalva




Vice Lipstick
Lūpų dažai
Inovatyvi lūpų dažų formulė su daugybe įvairių atspalvių ir skirtingų efektų.
Kuo jie ypatingi:
Vos vienas Vice Lipstick brūkštelėjimas padengs Jūsų lūpas reikalingu lūpų dažų sluoksniu. Naujieji lūpų dažai turi begalę skirtingų priklausomybę sukeliančių atspalvių.. Jie vyrauja nuo drąsių ryškių ir tamsių spalvų iki švelnių neautralių. Kiekvienas atspalvis yra švelnios kreminės tekstūros, tad puikiai padengia kiekvieną lūpų linkį. URBAN DECAY Pigment Infusion System™ pigmentų sistema suteikia Vice Lipstick lūpų dažams neįtikėtiną pigmentaciją, itin tolygų spalvos pasiskirstymą ir ilgalaikiškumą.
Lupų dažų kreminė tekstūra yra pilna maitinančių ingredientų. Į sudėtį įeinantys sviestai drėkina ir puoselėja lūpas neleisdami joms išsausėti visos dienos metu. Jojobos, atalių, alavijų ir avokadų aliejai maitina ir švelnina lūpas. Taukmedžių sviestas, išgautas tiesiai iš Malaizijos platybių, suteikia lūpoms ilgalaikį drėkinimą, praturtina antioksidantais - vitaminu C ir E.
Ką dar reikėtų žinoti?
Naujieji Vice Lipstick lūpų dažai yra pristatomi naujame moderniame ir patobulintame įpakavime. Spalvą atitinkantis lipdukas (kuriame taip pat parašytas atspalvio pavadinimas ir efektas) leidžia lengvai atrasti reikiamus lūpų dažus tarp begalės kitų.
Kaina: 19,99 EUR
Kur pirkti: www.douglas.lt

Prie lūpų dažų rekomeneduojami lūpų pieštukai, tikrai nusipirksiu tamsiai violetinį, nes ..... mano pasirinkimas  Perversion (violetinės spalvos lūpų dažai) ir  Big Bang (rožinės ir violetinės spalvos blizgučiai) ombre efektui pasiekti.


Rezultatas...



Atrodo tobulai, dabar violetinis atspalvis mano must have. O labai greitai aš pasakosiu apie kitus tatspalvius, bandysime juos namų sąlygomis. 

Apibendrinant noriu pasakyti, kad 100 lūpų dažų atspalvių skamba neįtikėtinai, manau kiekvienas galės išsirinkti, o aš nežiūrint į tai, kad gavau daug atspalvių testavimui, jau galvoju kokią spalvą nusipirkti dar, ar tamsiai bordo Desturbet, ar juodai bordo Blackmail...



PS. gal man jau reikia raudoną spalvą pakeisti į violetinę naujajame rudens sezone?















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig