2016 m. rugpjūčio 15 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos



Gero pirmadienio, mano brangieji, nors šiandien ir nedarbo diena, aš nusprendžiau nelaužyti taisyklių ir parašyti savaitės anonsą. Juk pirmadienis - planavimo diena, todėl nuo jų ir pradėdame. Taip pat noriu pasakyti, kad instagram @Lithuanianbeautyblog galėsite peržiūrėti visų naujienų video gyvai, manau nuotraukos gerai, o video dar geriau. Pagaliau atradau funkciją, kad tai daryti būtų lengvą, o žiūrėti patogu. Vienu žodžiu, labai kviečiu užsukti. Šį kartą naujienų tikrai labai daug, na o renginių bus dar daugiau.




Pradėsime nuo naujo Biotherm Blue Therapy cream in oil


Dievinu MAC už ryškius atspalvius,  šią savaitę gavau ryškiai rožinį SILLY


Mėgstamiausią visų laukų rubrika Beauty Talk lauks jūsų bloge ketvirtadienį


O ketvirtadienio vakare aš jau skubėsiu į naujos Michael Kors kolekcijos pristatymą


Labai noriu pasidalinti savo nuomone apie w7 skaitalų paletę, kuri labai primina Givenchy




Tobuliausias pilkinantis šampūnas ir REF užkariavo vietą mano vonioje ilgam


Kiehl's plaukų aliejukas nerealiai skaniai kvepia, tačiau poveikis nelabai jaučiasi, vienu žodžiu, aptarsime pliusus ir minusus


Tobuliausia naujiena iš Maybelline, nes tokios stebuklo dar neteko turėti. Mano veido odos poros pakankamai didelės, tačiau užtepus šią kreminę pudrą, jų nesimato



Manau užfiksuoti makiažą be galo svarbu, aptarsime Makeup Revolution matiškumo suteikiantį purškiklį:




Naujienos:

pagaliau pavyko susitikti su drauge, aš ja pasveikinau su gimtadieniu, o taip pat gavau daug lauktuvių. Labiausiai patiko nauja Planeta Organica kūno priežiūros linija: Bio Coffee kūno šveitiklis ir stangrinamasis kūno kremas, Bio Alma vonios putos. 



Šią savaitę buvo blakstienų tušų ir lūpų dažų vnesibaigiantis akarėlis, nes gavau net kelias MAC skirtingas blakstienų tušus, jau darau palyginimo nuotraukas


Na ir savaitės top'as Urban Decay Vice lūpų dažai, nepatikėsite, tačiau dar nespėjau išbandyti nei vieno, nes nuotraukos iki šiol nepadarytos


Make Up Store Porcelain kolekcija gražiausia iš visų, kelios priemonės testavimui jau mano rankose:


Kai atidariau dėžutę, negalėjau patikėti savo akimis, tai buvo Alterna plaukų priežiūros priemonės, wow, kaip seniai norėjau išbandyti


Pabaigai Maybelline naujienos, dar vienas top'as  Strobingo pieštukai


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig