2016 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

SVR poras sutraukiantis ir matinį efektą suteikiantis veido kremas SEBIACLEAR


Kas skaito mano blogą pastoviai, puikiai žino, aš dievinu 'glow'efektą, tačiau vasarą, kai mano oda linkusi į riebumą, nuo gražaus švytėjimo iki riebaluoto veido vienas žingsnis. Ką daryti? Naudoti matinį efektą suteikiantį kremą. Aš pati įvertinau ir labai rekomenduoju SVR poras sutraukiantį ir matinį efektą suteikiantį veido kremą SEBIACLEAR.




Riebiai, mišriai, į aknę linkusiai veido odai. 

Pašalina odos blizgesį, reguliuoja riebalų išsiskyrimą ir perteklių. Suteikia odai ilgalaikį drėkinimą ir matiškumą. Poros akivaizdžiai sumažėja. 8 val. trunkantis efektyvumas. 
Aukštos koncentracijos dermatologiniai ingredientai:
 - gliukonolaktonas (14 proc.) + salicilo rūgštis valo, lygina odą ir mažina randelius bei dėmeles;
-  niacinamidas – slopina uždegimą, mažina  dėmeles. Antibakterinis poveikis.
 - Matiškumą suteikianti medžiaga (2 proc.) atkuria odos tekstūrą, valo užsikimšusias poras, reguliuoja sebumo perteklių 
 - polisacharidai drėkina odą iki 72 val.
Be parabenų, nekomedogeninis, fiziologinis pH, nėra AHA, gaivaus kvapo, be alergenų. 

Talpa: 40 ml.

Kaina: 12,50 EUR

Kur pirkti: vaistinėse (pvz. www.eurovaistinė.lt)

Įpakavimas:







Konsistencija:





Mano nuomonė:

Riebia ir probleminė oda ne tik paauglių problema, vasarą su tokiomis problemomis susiduria beveik visi, būtent todėl vasarą perkamiausios priemonės - matiškumo suteikiančios pudros ir veido priežiūros priemonės sutraukiančios poras. NįĮet mano linkusi į sausumą odą pradeda riebaluotis žymiai greičiau nei įprastai, o per karščius makiažas plaukia jau po dviejų valandų. Ne paslaptis, kad dievinu 'glow' efektą, tačiau jis dar labiau riebina veido odą ir padaro poras vizualiai labiau matomais. Ką daryti? Matiškumo suteikiančios priemonės. Man labai patiko SVR  kosmetiką, todėl nusprendžiau išbandyti ir veido kremą iš SEBIACLEAR. 
SEBIACLEAR linija skirta riebiai ir probleminei odai, čia galima rasti gelinį valomąjį prausiklį, micelinį vandenuką, aktyvų kremą nuo spuogų, kuris slopina uždegimą ir mažina randelius, o taip pat gelį nuo spuogų (sos priemonė). Mano oda nėra super riebi ir probleminė, todėl tik matiškumo suteikiančio kremo man pilnai užteko.
Kremo įpakavimas patogus, jį malonu pasiimti į rankas, naudoti higieniška, nereikia kišti rankas į buteliuką, man asmeniškai tai labai didelis pliusas. SEBIACLEAR kremo konsistencija lengva, jis beveik nesijaučia ant odos, suteikia matiškumo iš karto, kreminės pudros tepasi maloniau, o veidas išsilaiko matinis apie geras šešias valandas per karščius. Šio kremo dek aš gavau kontoliuojamą 'glow' efektą. Dėl porų nieko pasakyti negaliu, jos tokios, kokios ir buvo, tiesiog gal vizualiai atrodo mažesnės. Kremas nesukelia alergijos ir tinka net labai jautriai odai, todėl drąsiai rekomenduoju riebios odos savininkėms.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig