2016 m. rugsėjo 25 d., sekmadienis

GOSH Overninght Primer Oil essence



Labai noriu pasidalinti savo įspūdžiais apie kelionę į Gosh kosmetikos gamyklą, bet kol kas dar nesutvarkiau nuotraukų, nes jų labai daug. Tačiau naujieną jau spėjau išbandyti. Nėra jokios paslapties, kad užsienio blogeriai dažo didžiausią įtaką, todėl pastoviai žiūrėdavau kaip prieš darant makiažą blogerės naudoją aliejų (makiažo pagrindą), du lašai ant šepetėlio, sumaišo su pudra ir taip daro makiažą. Aišku aš norėjau išbandyti, tačiau tokio tipo priemonių nebuvo mūsų rinkoje, pagaliau, pagaliau su džiaugsmu pristatau Jums GOSH Overninght Primer Oil essence, tai aliejaus tipo makiažo pagrindas ir papildoma priežiūra jūsų veido odai.




Talpa: 30 ml.

Numatoma kaina: 18 EUR

Jau greitai Kosmada ir Kristiana parduotuvėse

Įpakavimas:






Mano nuomonė:

Ko gero GOSH Overninght Primer Oil essence yra įdomiausia pristatoma Gosh naujiena, nes apie tokio tipo aliejų aš jau galvojau labai seniai. Tarte Maracuja Oil, Farsali Rose Gold Oil Elixir, būtent tokius aliejus naudoja blogerės, tačiau tokių priemonių Lietuvoje nėra, plius jų kainos visai nedraugiškos. Dar didelis klausimas, ar aliejai tinka naudoti prieš makiažą? Nakčiai dar, dar, bet kaip makiažo pagrindą? Matyti mačiau, bet išbandyti labai norėjau, tačiau nelabai tikėjau rezultatu.

Kaip aš jau sakiau, mačiau visas paskutines Gosh naujienas, viena iš jų GOSH Overninght Primer Oil essence, kol nėra aprašymo, bandau paaiškinti savo žodžiais. Aliejus skirtas naudojimui nakčiai, jis atstato veido odą, maitina, drėkina, bei puoselėja. Naudojimas nakčiai vietoje naktinio kremo nėra naujovė, taip, aliejus susigeria akimirksniu, turi be galo malonų kvapą, neriebina odos ir nekemša porų, iš ryto veidas pailsėjęs ir atrodo gražiau (sudėtyje nėra parabenų ir papildomų kvapiklių, tik vertingi aliejai), tačiau mano tikslas buvo išbandyti jį kaip makiažo pagrindą.
Pasakau iš karto, jeigu jūsų oda labai riebi ir probleminė, toks naudojimo būdas tikrai netinka, tačiau po skrydžio mano oda buvo sausa, o kreminė pudra, kurią pasiėmiau su savimi buvo gana tiršta, pilno maskavimo, kuri paryškina visus įmanomus šerpetojimus. Būtent tada į pagalbą skuba GOSH Overninght Primer Oil essence aliejus, kurį naudojame kaip makiažo pagrindą. Kelis lašus ant šepetėlio, toliau naudojame kremine pudra (tepame šepetėliu) įprastai. Galiu pasakyti iš karo, tokio nuostabaus rezultato aš tikrai nesitikėjau. Kreminė pudra tepasi labai lygiai ir gerai, maskavimas išlieka geras, tačiau neparyškinami šerpetojimai ir visos sausos vietos. Gamintojas siūlo maišyti aliejinę esenciją su Hydration praimeriu, aš nesu bandžiusi, bet jeigu veido oda mišri, kodėl ne? Aš negaliu pasakyti, kad aliejinis pagrindas riebina veidą, tačiau aš naudojau ir kreminę pudrą, ir pudra makiažo fiksavimui.

Apibendrinant aš noriu pasakyti, kad tai unikali, analogų Lietvos rinkoje neturinti naujiena, kurią galima naudoti įvairiais būdais, viskas priklauso tik nuo jūsų odos tipo. Aš naudoju kaip makiažo pagrindą, kas galėtų pagalvoti, aliejus vietoje makiažo pagrindo, o svarbiausiai man labai patinka. Svarbu nepadauginti priemonės, nes kas per daug, tas nėra sveika. Noriu pasakyti apie stilingą juodą įpakavimą su pipete, tačiau tai man nėra labai svarbu, garbės žodžio, jeigu šis aliejus būtų įpiltas į kibirą vistiek naudočiau, nes svarbiausiai efektas ir rezultatas, o jis stulbinamas. Tiesą, gamintojai sakė, kad aliejus gali būti naudojamas kaip nagų ir rankų kaukę, tačiau tokio gėrio aš ant rankų tikrai kol kas netepsiu, 

GOSH Overninght Primer Oil essence žadamas parduotuvėse po kelių savaičių, ieškokite naujienos Kosmada ir Kristianoje.

PR sample











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig