2016 m. rugsėjo 27 d., antradienis

Sigma POWER STICK (spalva STAMINA)


Labas rytas, mano brangieji, tęsiame pažintį su Sigma kosmetika, šiandien jūsų dėmsiui Sigma Power Stick lūpų dažai, kurie sugebėjo nustebinti mane net du kartus: pirma - įpakavimu, antra - atspalviu.



Kaina: 25 $

Kur pirkti: www.sigma.com

Spalvų pasirinkimas:



Įpakavimas:






Rezultatas:







Mano nuomonė:

Pačioje pradžioje noriu pasakyti, kad perkant violetinės spalvos lūpų dažus galvokite apie pieštukus. Merginos, stebuklų nebūna, prie ryškios spalvos lūpų dažų pieštukas yra būtinas. Tačiau jeigu raudoną arba nude atspalvio pieštuką nusipirkti be problemų, bet kuri kosmetiką gaminantį kompanija gali pasiūlyti net kelis variantus, violetinio beveik niekur nėra. Šiandien einu į Urban Decay kosmetikos pristatymą, todėl tikriausiai nusipirksiu, nes namuose guli be galo ir krašto violetinės spalvos lūpų dažų ir blizgių, o naudoti negaliu. Na negražiai man atrodo be pieštuko, taip mėgėjiškai, nors naudoju ir šepetėlį ir maskuoklį. 
Bet grįžtame prie pačio Sigma lūpdažio, juk tai man visiškai naujiena. Nežinai kaip jis atrodo realybėje, perkant tik gali įsivaizduoti. Vienu žodžiu, įpakavimas juodas, matinis, sunkus, su Sigma gilografiniu logotipu. Dangtelis su magnetu, užsidaro lengvai ir gražiai, ant pačio lūpų dažo išspaustas Sigma pavadinimas. Kodėl aš nustebau? Nes nesitikėjau tokios kokybės, antrą kartą nustebau dėl atspalvio, įpakavime jis atrodo tamsiai bordo, o realybėje - ryškiai violetinis. Tekstūra kreminė, pieštukas būtinas, dažyti lūpas reikia atsargiai, nes lūpų dažas gali likti ant dantų. 

Apibendrinant noriu pasakyti, kad man be galo patiko Sigma lūpų dažų įpakavimas, kreminė tekstūra ir tai, kad lūpų dažai nesausina lūpų, atrodo gražiai, išsilaiko gerai, tačiau tokioms spalvos reikia papildomų priemonių ir išlaidų, todėl prieš perkant reikia gerai pagalvoti, ar reikia kolekcijoje turėti violetinius lūpų dažus, gal užtenka ir tamsiai bordo.

PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig