2016 m. rugsėjo 29 d., ketvirtadienis

Sigma šepetėliai šešėlių skaidymui


Labas rytas, mano brangieji, apie mano meilę Sigma šepetėliams manau žino visi, tačiau jeigu galima būtų pasiimti tik vieną iš visų įmanomų variantų, kuris šepetėlis tai būtų? Aš jau žinau tiksliai - tai Sigma E40 šešėlių sklaidymui, apie išskirtinumą mes su jumis šnekėsime plačiau.












Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau ne vieną kartą, Sigma šepetėlių kainos nėra draugiškos, pasakysiu dar daugiau, šepetėliai šešėlių skaidymui kainuoja vos ne brangiausiai, tačiau ar mokėti verta? Tikrai taip, mano pirmasis Sigma šepetėlis buvo būtent šešėlių skaidymui E40, jis mano mėgstamiausias, tobuliausiai, suteikiantis geriausią rezultatą ant akių.

Aš manau verta kiekvieną šepetėlį aptarti atskirai -

E40 tinka šešėlių skaidymui ir akies lanko paryškinimai, tačiau tas paryškinimas nėra labai tikslus, nes šepetėlis gana platus. Man labai patinka šepetėlio ilgis, net darant makiažą kitiems, nereikia lenktis, šepetėlio ilgio pilnai užtenka. Būtent su šio šepetėliu jaučiuosi menininkė, net sunkiausias makiažas gaunasi be jokių pastangų.  Esu girdėjusi vieną išsireiškimą "Nebūna blogų makiažo, būna blogas šešėlių skaidymas", tai vat, blogų makiažų naudojant šį Sigmos šepetėlį tikrai nebus.

E35 aš vakar labai ilgai žiūrėjau ir bandžiau surasti skirtumą su E40, tačiau apart spalvos nieko nepamačiau. Aš manau, kad baltos spalvos šepetėliai tinka toms, kas dar pradėda daryti mkaižus, toms, kas dar bijo spalvų ir nori kontolioti spalvos intensyvumą (daryti tai su šviesios spalvos šepetėliais žymiai lengviau). Iš kitos pusės, atrodo jie beveik vienodi, tačiau aš naudoju vistiek E40, pabandyk suprasti kodėl.

E45 šepetėlis idealiai tinka akių lankui pabrėžti ir dramai ant akių piešti, jis labai tiksliai paskirsto spalvą ten, kur reikia, tačiau jo pagalba galima ištušuoti ir išskaidyti šešėlius, ne taip gerai kaip su mano mėgstamiausiais šepetėliais, tačiau irgi viskas įmanoma.

E44 - man patinka mažiausiai, nieko blogo, tiesiog neprilipo. Atrodo ir forma panaši, ir viskas kaip ir gerai, tačiau rankos pačios pasiima E40. Iš kitos pusės kainos skirtumas gana didelis, E44 buvo Sigma rinkinuke, kitaip aš jo tikrai nenusipirkčiau.

Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, tik tiek, kad jūsų kosmetinėje privalo būti nors vienas geros kokybės šepetėlis šešėlių skaidymui, na o Sigma šepetėlių ieškome www.sigmabeauty.com





SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig