2016 m. spalio 1 d., šeštadienis

Dior Lip Glow pomade


Labas rytas, mano brangieji, šeštadienio rytą reikia pradėti prabangiai, aš nusprendžiau kad tai bus atsiliepimas apie Dior. Jeigu jau nusprendžiau parašyti apie viską nuo pat pradžios, tai privalau pasakyti, kad gavau labai gražų į kvapnų pakvietimą į Dior naujos, rudens kolekcijos pristatymą, ten buvo ir šis nuostabus blizgis, apie kurį mes su jumis pašnekėsime plačiau.





Įpakavimas:





Mano nuomonė:

Manau apie klasikinę Dior lūpas putlinantį lūpų blizgį girdėjo visi, analogų rinkoje kol kas nėra, tačiau šį pavasarį Peter Philips pasiūlė atnaujintą papildomų lūpų priežiūros priemonių liniją: lūpų blizgesį, balzamą (pomade) ir lūpų kontūro pieštuką. Mano rankose pomade, tai lūpų puoselėjanti priemonė, kurios sudėtyje vertingas taukmedžio sviestas, kuris gerai maitina išsausėjusias lūpas. rožinis balzamo pigmentas paryškina jau esamą lūpų pigmentą, tačiau atrodo labai natūraliai, o patogus aplikatorius leidžia lygiai nudažyti lūpas net kokioje situacijoje.
Galiu pasakyti tik tiek, kad Peter Philips veda Dior kompaniją toli į priekį, naujienos Dior kolekcijoje atsiranda greičiausiai, tai pagrindinis tendencijų kūrėjas. Lūpų balzamas paliko labai gerą įspūdį, tai tirštos konsistencijos, rožinės spalvos balzamas, kuris turi vos vos jaučiamą mėtinį skonį, vos vos putlina lūpas, tačiau gerai maitina ir nesuteikia diskomforto. Ar balzamas paryškina jau esamą lūpų pigmentą, nepasakyčiau, bet reikia bandyti, nes rezultatas būna skirtingas.
Ar nusipirkčiau priemonę pati dar kartą? tikrai taip, man tokie balzamai labai patinka, aš geriau nusipirksiu vieną, tačiau gerą ir vertą dėmesio.
Dior Lip Glow pomade ieškome Kristina parduotuvėse.

PR sample

PS. Šiandien makiažui naudosiu Dior priemones, gavau kelias testavimui, na o kelias radau savo kosmetinėje...











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig