2016 m. spalio 5 d., trečiadienis

Oh, My Dior...



Žinote, apie ką svajojau pradedant rašyti blogą? Būti pakviestai į Chanel kosmetikos pristatymą. Taip, buvau labai didelė ir ištikima Chanel kosmetikos mylėtoja ir gerbėja, ne, reikia pasakyti kiek kitaip, esu ištikima Peter Philips gerbėja. Anksčiau, kai jis dirbo Chanel, aš labai laukiau kiekvienos kolekcijos, pirkau kiekvieną nagų laką ir net namuose turėjau padidinamąjį stiklą tam, kad žiūrėti kokios spalvos blizgučiai viename ar kitame nagų lako buteliuke. Bėgo laikas, Peter iškeitė Chanel į Dior, manau naujos kuriamos Dior kolekcijos įgavo šarmo, rafinuotumo, skonio ir Piter Philis darbas po kelių sezonų tapo dar labiau atpažįstamas ( po pirmos pristatytos kolekcijos buvo sunku ką nors pasakyti, bet dabar tai galima teigti drąsiai) Prieš savaitę mano svajonė išsipildė, aš gavau pakvietimą apsilankyti ir susipažinti su nauja rudens Dior kolekcija, o taip pat su nauju Miss Dior aromatu.





Puikiai sutinku, daugeliui,  Dior - tai prabanga, prabangūs drabužiai, prabangi kosmetika ir kvepalai, tačiau man Dior - svajonė, labai tolima ir visai nepasiekiama pradedant rašyti blogą. Taip, tada galėjau drąsiai nusipirkti Dior rankinę, tačiau negalėjau gauti pakvietimo į pristatymą, nebuvau pastebėta, nors be galo to norėjau.
Būtent todėl net širdis pradėjo plakti stipriau kai gavau Dior pakvietimą su nuostabiai kvepiančiom gėlėm ir lūpų balzamų, o mintyse jau laukiau kolekcijos pristatymo....

Aš esu iš tų žmonių, kurie nemėgsta siurprizų, todėl iš karto pradėjau spėlioti apie pristatymo temą, tikėjausi pažinties su nauju Miss Dior Absolutely Blooming kvapu, taip, su kvapu susipažinau, tačiau pagrindinis dėmesys - naujas rudens kolekcijai.


Jeigu kelis žodžius reikėtų pasakyti apie naują Dior kvapą, tai lengvai vaisinis ir gėlių aromatas, mano manymu puikiai tiktų pavasariui, tačiau ir rudenį (jeigu geras ir saulėtas oras) mano rankos pačios pasirenka švelnesnius, vaisinius kvapus.

Gamintos apibūdina kvapą taip... gardų raudonų uogų dvelksmą seka gėlinės Graso šimtalapio erškėčio ir bijūno natos, kurias apgaubia baltasis muskusas.




Bet grįžtame prie naujienų, Diorouge lūpų dažų kolekciją papildė matinės ryškios ir tamsios lūpų dažų spalvos. Nors klasikiniu atspalviu jau N metų yra 999 lūpų dažų numeris, aš tikrai mielai ir dideliu susidomėjimu išbandžiau matinį Poison Matte  atspalvį (spalva 962).





Šnekant apie klasikinę raudoną 999 spalvą, noriu pasakyti, kad tai tobuliausias raudonas atspalvis iš visų turimų, o aš esu tikrai raudonų lūpų dažų mylėtoja ir gerbėja. Jis be šalto ir šilto tono, jis tiesiog raudonas, dažant lūpas su juo tikrai neliksite nepastebėta.





Ruduo - tamsių ir bordo lūpų dažų ir nagų lakų metas, todėl aš su dideliu malonumu išbandžiau Poison Matte  atspalvį (spalva 962). Sodri ir išskirtinė spalva. Bordo su kiek violetiniu pagrindu, tačiau ant lūpų atrodo pasakiškai gerai.


Dior vizažistas pristatė Skyline kolekciją... Manau šitoje vietoje mažiau kalbų, o daugiau nuotraukų...



Tradiciškai kolekcijoje penkių atspalvių šešėlių paletės, kurios atrodo gražiai, skoningai ir gundančiai. Spalvos skirtos rudeniui, man artimiau atrodo Capital Of Lights paletė, kur yra ir chaki, ir rožinė, ir šiltas rudas atspalvis.



Kol kas Dior nagų lakai kultiniais netapo, pagyvensime, pamatysime, manau viskas dar prieš akį (apie Dior ir Chanel nagų lakų kultą pašnekėsime jau netrukus), tačiau atspalviai labai geri. Mano kolekcijoje yra keli Dior nagų lakai (keli iš limituoto leidimo kolekcijų, ryškiai raudonas 999, ir nagų lako pagrindas), todėl galiu pasakyti, kaip bebūtų, Dior lakai tikrai verti dėmesio. Spalvų pasirinkimas gana didelis, jie mažiau kaprizingi (lyginant su Chanel), šepetėlis kur kas patogesnis, platesnis, leidžia nulakuoti nagus lygiai ir gražiai. Rudeniškos spalvos manau patiks visoms, švelnus nude atspalvis Minimal, šiltas bordo su rudu pagrindu Skyline tikrai nepaliks abejingų, na o klasikinis Abstract idealiai tiks prie panašios spalvos šilto kašmyro palto.


Netikėtai daug blizgučių turi Dior vieno atspalvio akių šešėliai, spalvos tikrai gražios, aš mielai išsirinkčiau sau kelias, tačiau konsistencijos ir tekstūros neišbandžiau, visas dėmesys buvo kontūravimo pieštukams ir lūpų dažams.


Ne vienas žmogus man pasakojo apie tobulus Dior šepetėlius, tikrai atrodo profesionaliai ir kokybiškai. Puikiai žinau, kad per visus drabužių kolekcijų pristatymus Dior visažistai atlieka modelių makiažus naudojat tik Dior kosmetikos priemones. Galiu pasakyti daugiau, laukiu pristatymo nuotraukų tam, kad pažiūrėti kito sezono tendencijų. Dažniausiai per mados pristatymus jau būna aišku, kokios spalvos dominus kitame sezone, o taip pat kokias bazines priemones pristatys Dior savo kolekcijoje.


Prisiminate, aš jums sakiau, apie spalvotus maskuoklius? Taip, jie jau čia... ;-) Kodėl Dior visada žengia toli į priekį? Argi spalvoti maskuokliai yra naujiena? oi, tikrai ne, tačiau Dior pristato maskavimo priemonę ir makiažo bazę viename.


Matote, kiekvieno Dior Skyline Fix It Colour maskuoklio viduje baltos spalvos širdelė, tai makiažo pagrindas, kuris leidžia geriau koreguoti veido trūkumus, geriau išsilaikyti ir puoselėti veido odą. 
Priminsiu, kad Žalios spalvos maskuoklis skirtas raudoniui mažinti, Oranžinės - paakių maskavimui, Violetinės - pavargusiai odai, o Geltonas - labai šviesiam veido tonui.


Na ir įdomiausias dalykas, dvipusis Dior veido modeliavimo pieštukas. Iš vienos pusės - kreminis, tamsios spalvos, matinis atspalvis, iš kitos - švytėjimo suteikianti kreminė priemonė. Nustebino tai, kad Dior vizažistas naudojo priemone su šepetėliu, labai lengvais potėpiais koreguodamas modelio veidą. Priemonė nėra intensyvi ir super pigmentuota, tai vos matomas, tačiau natūraliai atrodantis kontūravimo efektas. Kolekcijoje 3 atspalviai, mano džiaugsmui gavau testavimui būtent jį, todėl labai greitai išbandysime ir įvertinsime namų sąlygomis.


Dior pristato gražios ir tobulos odos paslaptį "Dream Skin" pudrą. Cushon tipo priemones aš jau esu naudojusi, mačiau jas ne vieną kartą, šitas stebuklas atėjo pas mus iš tolimos Azijos rinkos. Kodėl Dior išskirtinė? Jos konsistencija išskirtinė, ji kreminė, susigeria akimirksniu, tinka visų tipų odai (skamba labai gerai), turi SPF50, gali pasigirti be galo maloniu kvapu ir spalvų įvairove. Iš pirmo žvilgsnio tikrai be galo įdomus ir dėmesio vertas produktas, būtinai išbandysiu ir papasakosiu plačiau bloge, na o kol kas mano mėgstamiausia Dior Pudra - Star, gerai maskuoja ir suteikia švytėjimo efektą.



Ačiū labai už pakvietimą ir gerai praleistą laiką, man be galo patiko, smagu rašyti apie naujas kolekcijas ne iš Promo nuotraukų... ;-)




















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig