2016 m. spalio 10 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos




Labas rytas, mane kaip ir daugelį iš mūsų veikia blogas oras, nelabai mėgstu rudens, o vaizdas už lango (lietus ir šaltis) meilės tikrai nepridėjo. Dienos tapo labai labai trumpos, fotografuoti kosmetikos priemones sunku, nes nėra šviesos, apie drabužių derinukus aš jau nešneku. Paskutinį kartą fotografavome su Absentta per lietų (na o ką daryti, reikia, reiškia reikia), galvoje taip ir sukasi daina "šokis lietuje, la la la (nuo manęs) su fotoaparatu, la la la". Šią savaitę bandysiu ieškoti ne tik minusų, bet ir pliusų rudens sezone, jau pradėsiu po truputi ruoštis Mados savaitėms (jau turiu net bilietus), o svarbiausiai papasakosiu apie jau išbandytas kosmetikos priemones ir parodysiu naujus drabužių derinukus.





Labai patiko nauja L'erbolario Delicama veido priežiūros linija, ypatingai veido ir kūno aliejus


Tikrai nesitikėjau tokio įspūdingo rezultato ant akių


Negaliu pasakyti, kad Urban Decay naked Skin žalios spalvos koreguojantis maskuoklis man patiko, tačiau negaliu pasakyti, kad ir nepatiko, yra labai daug niuansų


Auksinės spalvos naujieji Oriflame lūpų dažai, spalvos labai rudeniškos, tačiau įvairiam skoniui


Matiniai Clinique Pop lūpų dažų spalvos mano mėgstamiausios, raudonos


Įvertinau ir noriu pasidalinti rezultatatais naudojant Babe akių kremą nuo raukšlių


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Maybelline naujiena, kuri tikrai patinka - Maybelline Master Pricise Curly akių pravedimas



Valysime nosies poras kartu su Missha Black Ghassoul kauke



Niekada nesakiau, kad Gosh lūpų dažai man patinka, jie buvo tragiškos kokybės, tačiau šios naujos rudos spalvos patiko be galo ir krašto, vien šokoladinis kvapas ką reiškia


Naujienos:



Gosh Foundation plus kreminė pudra testavimui


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū kad skaitote,












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig