2016 m. spalio 10 d., pirmadienis

Outfit: Grey Geometric


Rudens sezonas prasideda nuo naujų batų? Bent jau mano, tai tikrai. Batai, aukštakulniai, bateliai, botfordai, botiljonai - tai mano meilė. Tačiau iš kitos pusės, batai turi būti ne tik gražūs, bet ir patogūs. Šį kartą mano pasirinkimas - pilkas atspalvis, tačiau jis nėra neįdomus ir niūrus, juk aš derinuku kelis pilkus atspalvius, plius margą suknelę. Toks drabužių derinukas tinka tiek savaitgaliui, tiek susitikimui su draugais, na o pasirinkus kiek griežtesnę liemenę, taip galima nueiti į darbą (ten kur nėra labai griežtaus dress code'o)

Tamario nauja batų kolekcija atrodo labai įspūdingai, kolekcijoje yra labai gražūs aukšti žieminiai batai pilkos ir juodos spalvos (aš puikiai suvokiu, kad juodos spalvos nešiojasi praktiškiau, tačiau pilki atrodo neįprastai ir tinka ypatingom progoms). Būtent todėl toks mano pasirinkimas šiandien, įsimylėjau šios gražuolius iš pirmo žvilgsnio, jų kultas storas ir be galo patogus. Na o mano SET suknelė kabejo drabužinėje labai seniai, vis nebuvo tinkamos avalynės, o čia kaip tik, pilki atspalviai (nors ir kiek skirtingi) gerai žiūsrisi kartu.









Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)
Liemenė - Marc Jabobs
Batai - Tamaris
Laikrodis - Fossil (Mados prieskoniai)
Suknelė -SET
Kaklo papuošalas -Julia Janus
Akiniai - Jimmy Choo










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig