2016 m. lapkričio 22 d., antradienis

http://www.romwe.com


Jeigu anksčiau aš eidavau į Prekybos centrus savaitgaliais, apeidavau visas drabužių parduotuves ir išleisdavau visus pinigus, dabar aš daugiau laiko praleidžiu prie kompiuterio, nes atradau naujas internetines parduotuves. Šiandien noriu papasakoti apie http://www.romwe.com Tai naujas mano atradimas, drabužių asortimentas čia labai didelis ir platus, o modeliai tokie, kad net man norisi supirkti beveik viską. Noriu pasakyti apie kokybę, ji nėra bloga, sakyčiau net pakankamai gera, na o vertinant kainą, pasirinkimas tikrai geras. 

Jeigu nusipirkti drabužį Lietuvoje parduotuvėje (Zara, Bershka, Mango it t.t.) labai didelė tikimybė pamatyti tokį pat gatvėje, renginyje ir svečiuose. Ar tai yra malonu? Patikėkite (sakau kaip žmogus, kuris visą vasarą nešiojo geltonos spalvos ZARA striukę, kuris mate N tokių pat striukių) tai nėra nei malonu, nei smagu. Būtent todėl vis dažniau perku internetinėse parduotuvėje, tai vienintelė galimybė atrodyti kitaip, nei kiti.

Labai trumpai apie tai, kas patiko man http://www.romwe.com parduotuvėje:


Crazy rankinės mano tema, o čia jų pakankamai daug...

Grey Pebbled Faux Leather Graffiti Print Satchel Bag




Green Metal Charm Studded Round Bag



Aš jau nusipirkau rožinės spalvos panašų paltuką, nekantriai laukiu savo siuntos, o Jums labai rekomenduoju šituos modelius:

Black Single Button Embroidered Patches Pockets Coat



Army Green Patches Drawstring Hooded Faux Fur Trim Parka





Red Fur Hooded Long Sleeve Drawstring Coat




Na ir pabaigai tobuliausi Fashion kailiniai, noriu, noriu, oi, negaliu susilaikyti.

Black Patches Faux Fur Quilted Coat




Aš užsakinėjau suknelė, nuotraukos jau padarytos, todėl kaip ji atrodo paskelbsiu bloge jau netrukus...




Gerų ir apgalvotų pirkinių, mano brangieji, jeigu užsakysite dabar, yra tikimybė, kad gausite savo siuntą iki Kalėdų...











SHARE:

2 komentarai

  1. O kokia situacija būtų su muito mokesčiu užsakinėjant už daugiau negu 22 Eur?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man dar niekada neteko mokėti, tačiau tikimybė vis gi yra.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig